Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

Reklama internete
 
patalpinta 2002.03.27
Kontroliuojamas paštas
V Y S T Y M A S
Žinomumo, pardavimų didinimas. Tyrimai, reklama ir komunikavimas.
Remiantis paskutinėmis Europos Sąjungos direktyvomis, smarkiai apribotos reklamos elektroniniu paštu siuntimo galimybės. Leista siųsti tokius laiškus, kur yra įdėta nuoroda “atsisakyti siuntimo”, arba galima siųsti laiškus aiškiai pareiškusiems, kad jie nori gauti siunčiama paštą. Toks elektroninis paštas kai vartotojas pats prašo siųsti jam informaciją vadinamas kontroliuojamu elektroniniu paštu.
Tuo tarpu kompanijos nori atsiųsti reklamą vartotojui ir atsiųsta elektroniniu paštu reklama yra viena iš efektyviausių. (2001 metų tyrimas). Susiduriame su užduotimi: gauti vartotojo leidimą atsiųsti informaciją.

Galima vartotojus skirstyti į dvi grupes:

1. Subrendęs vartotojas. Jis prašys atsiųsti informaciją apie prekes, naujas prekes, nuolaidas. Tai yra Jūs siunčiate tiesioginę savo reklamą.

2. Naujienų gaudytojas. Jis nori gauti ne kažkokios konkrečios kompanijos reklamą, bet būti įvykių sūkuryje. Jam reikia naujienų.

Pirmuoju atveju jūs bendrausite su dauguma vartotojų pakankamai neilgai, kol jis nenusipirks prekės. Pasieksite jį prisivilioję į savo arba srities resursą, kuriame jūs išstatote savo prekes. Čia siūlote užsiprenumeruoti naujienas arba gauti spec. pasiūlymus. Ilgiau bendrausite tik su pastoviai perkančiais prekes.


Tuo tarpu naujienų gaudytojo taip lengvai pasiekti nepavyks. Dažniausiai tai specialistas, nuo kurio priklauso didelės apimties kontraktai. Jis stengiasi būti savo srities žinovu ir jam reikalinga patikima ir naujausia informacija. Jums keliamas uždavinys – atsiųsti jam reklamą- bus įvykdytas, patalpinus ją prie neutralios naujienų informacijos.

Dėl tokių prenumeratorių vyksta pati stipriausia kova. Dinamiškas komunikacinis projektas turi daugiausiai galimybių laimėti šią kovą.

Aišku, didžiausią prenumeratorių skaičių savo srityje turės tas, kas žada įvairias dovanas ar net žada mokėti už tapimą prenumeratoriumi ar naujų prenumeratorių pritraukimą. Greičiausiai tai bus projektai, parduodantys galimybę susisiekti su jų prenumeratoriais. Tačiau jų siūlomo vartotojo poreikiai greičiausiai nesutaps su Jūsų norais.
Pats kokybiškiausias prenumeratorius projektuose, kuriuose sukurta bendrų interesų grupė - bendruomenė. Tokių projektų prenumeratoriai itin sėkmingai priima gaunamą informaciją ir protingai paslėpta reklama turės didžiausią poveikį.
Ką turėtumėte daryti jūs, norėdami sukurti savo prenumeratorių ratą?

Išsiaiškinkite savo ir vartotojų poreikius. Kokios poreikių sritys sutampa? Jūs norite pateikti informaciją – vartotojas nori gauti tą informaciją.

Dabar išsiaiškinkite, kas kiek laiko Jūs galėsite atnaujinti informaciją. Koks jos poreikis ir kiek Jums kainuos informacijos atnaujinimas?
Dažniausiai per brangu samdyti informacijos vadybininką. Paprasčiau pasamdyti kompaniją, kuri rinktų, apdorotų ir talpintų informaciją.

Pradžioje teks investuoti į pirminį projekto lankomumą. Jei jūsų informacija, įdomi - pirmieji vartotojai norės reguliariai gauti jūsų atnaujinimus. Dirbkite su jais, skatinkite juos (bet protingai) ir jie pritrauks naujus lankytojus.

Protingas skatinimas - tai tas pats dovanų dalijimas, tačiau skatinantis dalyvauti Jūsų potencialius lankytojus.
Pavyzdžiui, paprašykite prenumeratorius pakomentuoti vieną ar kitą Jūsų darbą, už geriausią komentarą pažadėkite dovaną. Tai skatins prenumeratoriaus lojalumą, išlaikys prenumeratorių tarpe.

Keli patarimai:
Nedėkite daug informacijos apie save, geriau ją išdėstykite porcijomis visame projekte.

Išlaikykite informacijos siuntimo reguliarumą
Nežadėkite to, ko negalėsite įvykdyti.

spausdinti   |   persiųsti

Reklama internete : pirmasis kontaktas su vartotoju.
 
Kontroliuojamas paštas
 
Interneto resursų statistika ir lankomumo įvertinimo būdai
 

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...