|

TV reklama |
|
|
Vilniečiai, kaip tikslinė grupė |
patalpinta: 2007.02.19 |
 |
Vilniečiai sunaudoja beveik pusę reklamuojamos produkcijos. Ar tiek skiriame šiems žmonėms ir dėmesio?
|
plačiau... |
|
TV monitoringo naudojimas reklaminių kampanijų planavimui |
patalpinta: 2007.02.06 |
 |
"Kas žino praeitį, tas žinos ir ateitį", - ši frazė tiesiog puikiai tinka kalbant apie TV reklamą. Efektyviausios TV kampanijos suplanuojamos remiantis ilgalaike praėjusių kampanijų patirtimi. Šiame straipsnyje panagrinėsiu kelis TV reklamos įvertinimo būdus, kurie padės geriau suplanuoti ir kontroliuoti ateities kampanijas bei išvengti elementarių klaidų.
|
plačiau... |
|
Kaip reklamuotis televizijoje |
patalpinta: 2007.02.06 |
 |
Televizijos reklamos kampanijos efektą lemia ne tik reklamos klipo kokybė, bet ir auditorijos pasiekimo efektyvumas. Gerai paruošta reklamos pateikimo strategija gali duoti net 5060% didesnį efektą negu naujausiais tyrimais nepagrįsta kampanija. Šiame straipsnyje pateiksiu rekomendacijas, kaip išnaudoti šiandieninę situaciją TV. |
plačiau... |
|
Kabelinės TV žiūrovai aktyviau perka žinomus ir reklamuojamus produktus |
patalpinta: 2002.05.17 |
 |
"SIC rinkos tyrimų" duomenimis, kabelinės televizijos žiūrovai, lyginant juos su kitais TV žiūrovais, net 2,4 karto dažniau naudojasi reklamuojamų autoservisų paslaugomis, 2,2 karto dažniau perka žinomų kompanijų drabužius ir t.t. Tyrimas atliktas spalį ORTTEM atstovybės užsakymu, jame dalyvavo 1039 Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų.
|
plačiau... |
|