Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

TV reklama
 

Jei domitės konkrečia tema, įrašykite atitinkamą žodį ar sakinį dešinėje pateiktame lauke ir spauskite "Rasti":

    Vilniečiai, kaip tikslinė grupė patalpinta: 2007.02.19
Vilniečiai sunaudoja beveik pusę reklamuojamos produkcijos. Ar tiek skiriame šiems žmonėms ir dėmesio?
plačiau...
 
    TV monitoringo naudojimas reklaminių kampanijų planavimui patalpinta: 2007.02.06
"Kas žino praeitį, tas žinos ir ateitį", - ši frazė tiesiog puikiai tinka kalbant apie TV reklamą. Efektyviausios TV kampanijos suplanuojamos remiantis ilgalaike praėjusių kampanijų patirtimi. Šiame straipsnyje panagrinėsiu kelis TV reklamos įvertinimo būdus, kurie padės geriau suplanuoti ir kontroliuoti ateities kampanijas bei išvengti elementarių klaidų.
plačiau...
 
    Kaip reklamuotis televizijoje patalpinta: 2007.02.06
Televizijos reklamos kampanijos efektą lemia ne tik reklamos klipo kokybė, bet ir auditorijos pasiekimo efektyvumas. Gerai paruošta reklamos pateikimo strategija gali duoti net 50–60% didesnį efektą negu naujausiais tyrimais nepagrįsta kampanija. Šiame straipsnyje pateiksiu rekomendacijas, kaip išnaudoti šiandieninę situaciją TV.
plačiau...
 
    Kabelinės TV žiūrovai aktyviau perka žinomus ir reklamuojamus produktus patalpinta: 2002.05.17
"SIC rinkos tyrimų" duomenimis, kabelinės televizijos žiūrovai, lyginant juos su kitais TV žiūrovais, net 2,4 karto dažniau naudojasi reklamuojamų autoservisų paslaugomis, 2,2 karto dažniau perka žinomų kompanijų drabužius ir t.t. Tyrimas atliktas spalį ORT–TEM atstovybės užsakymu, jame dalyvavo 1039 Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų.


plačiau...
 

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...