|  Klientas: STADA Produktas: Vaistai nuo peršalimo ir gripo
 Prekinis ženklas: Grippostad C
 Trukmė:  2003 m. vasaris - [neribota]
 
 TIKSLAI:
 Padidinti sezoninio vaisto žinomumą prisitaikant prie vykdomų kampanijų klasikinėse žiniasklaidos priemonėse
 SPRENDIMAS:Banerinės kampanijos alternatyva  paprasta interaktyvi teminė atvirutė.
 a Prailginamas komunikavimo su prekiniu ženklu laikas
 a Padidinama kontakto kokybė.
 PRIEMONĖS:Reklaminio klipo temą išvystoma Grippostad C pingviną žaidimo forma priešpastatant sergantiems lokiams.
 a Nuoroda į žaidimą intriguojantčio Post-Scriptum pranešimo pavidalu pridedama prie nemokamo pašto (Free-Mail) paslaugų naudotojų el. paštu siunčiamų žinučių.
 a Nuoroda į žaidimą persiunčiama el. paštu "draugas-draugui" kanalu.
 
        
        | Automatiškai prikabinamo prie siunčiamo laiško prierašo pavyzdys: ------------------------------------------------------------------------Beje, uzeik adresu www.iks.lt/grippostad ,mes cia visi loozom...
 |  REZULTATAI:a Pirmų 4 dienų bėgyje žaidimas žaistas 12.000 kartų.
 a Aktyvuota apie 20% laiškuose pateiktų nuorodų.
 a 1 žmogaus pritraukimo kaina 3-4 kartus žemesnė nei pravedant banerinę kampaniją.
 PRIVALUMAI:a Pravedus 1 savaitės komercinį nuorodos platinimą el. paštu, efektas tęsiėsi dar 3 savaites, o bendras gyvavimo ciklas apie 3 mėn. ir visa tai be jokių papildomų išlaidų!
 a El. paštu pasiekiama pasyvi interneto naudotojų auditorija neprieinama kitoms interneto reklamos priemonėms.
 |