Klientas: STADA
Produktas: Vaistai nuo peršalimo ir gripo
Prekinis ženklas: Grippostad C
Trukmė: 2003 m. vasaris - [neribota]
TIKSLAI:
Padidinti sezoninio vaisto žinomumą prisitaikant prie vykdomų kampanijų klasikinėse žiniasklaidos priemonėseSPRENDIMAS:
Banerinės kampanijos alternatyva paprasta interaktyvi teminė atvirutė.
a Prailginamas komunikavimo su prekiniu ženklu laikas
a Padidinama kontakto kokybė.
PRIEMONĖS:
Reklaminio klipo temą išvystoma Grippostad C pingviną žaidimo forma priešpastatant sergantiems lokiams.
a Nuoroda į žaidimą intriguojantčio Post-Scriptum pranešimo pavidalu pridedama prie nemokamo pašto (Free-Mail) paslaugų naudotojų el. paštu siunčiamų žinučių.
a Nuoroda į žaidimą persiunčiama el. paštu "draugas-draugui" kanalu.
Automatiškai prikabinamo prie siunčiamo laiško prierašo pavyzdys: ------------------------------------------------------------------------
Beje, uzeik adresu www.iks.lt/grippostad ,mes cia visi loozom... |
REZULTATAI:
a Pirmų 4 dienų bėgyje žaidimas žaistas 12.000 kartų.
a Aktyvuota apie 20% laiškuose pateiktų nuorodų.
a 1 žmogaus pritraukimo kaina 3-4 kartus žemesnė nei pravedant banerinę kampaniją.
PRIVALUMAI:
a Pravedus 1 savaitės komercinį nuorodos platinimą el. paštu, efektas tęsiėsi dar 3 savaites, o bendras gyvavimo ciklas apie 3 mėn. ir visa tai be jokių papildomų išlaidų!
a El. paštu pasiekiama pasyvi interneto naudotojų auditorija neprieinama kitoms interneto reklamos priemonėms. |