Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

TV reklama
 
Kabelinės TV žiūrovai aktyviau perka žinomus ir reklamuojamus produktus patalpinta: 2002.05.17
"SIC rinkos tyrimų" duomenimis, kabelinės televizijos žiūrovai, lyginant juos su kitais TV žiūrovais, net 2,4 karto dažniau naudojasi reklamuojamų autoservisų paslaugomis, 2,2 karto dažniau perka žinomų kompanijų drabužius ir t.t. Tyrimas atliktas spalį ORT–TEM atstovybės užsakymu, jame dalyvavo 1039 Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų.

"Tyrimu norėjome išsiaiškinti kabelinės TV žiūrovų išskirtinumą,- sako Sergejus Jeriomenko, ORT atstovybės direktorius.– Portretu pagal pajamas nepasitikėjome, nes praktika rodo, kad pajamos yra viena iš silpniausių Lietuvoje atliekamų tyrimų dalis. Aiškinomės kabelinės TV žiūrovų vartotojiškuosius įpročius".

Logiškai mąstant kabelinės TV žiūrovai gauna didesnes pajamas, todėl jie aktyviau perka brangesnius produktus. Tyrimas parodė, kad jie, rinkdamiesi prekes, didesnį dėmesį skiria žinomiems prekiniams ženklams - auga pasitikėjimas garsiais prekiniais ženklais ir įprantama brangiau mokėti už kokybiškesnius produktus.

Pasak ORT atstovybės specialistų, žiūrovai vis dažniau pripažįsta, kad reklama turėjo įtakos jų pasitikėjimui prekiniu ženklu. Reklama garantuoja spartesnį prekinio ženklo vertės augimą, todėl klausimuose sąvokos "reklama" ir "žinomumas" buvo sutapatinti.

Štai dar keletas tyrimo duomenų: kabelinės TV žiūrovai aktyviai reklamuojamus brangesnius, ilgalaikio naudojimo produktus pasirenka vidutiniškai 60% dažniau nei kiti.

Žinomus ir reklamuojamus kasdienio naudojimo produktus perka didžioji dalis Lietuvos gyventojų, tačiau palyginkime: garsių kompanijų maisto produktus naudoja 73% kabelinės TV žiūrovų ir 57,3% žmonių, neturinčių kabelinės TV; asmeninės higienos priemones atitinkamai naudoja 71% ir 49,9%; skalbimo priemones - 75% ir 64%.

Kabelinė TV tampa vis svarbesnė Lietuvos šeimos ūkyje, - naujausiais "SIC Gallup Media" tyrimų duomenimis, net 38% Lietuvos gyventojų yra jos žiūrovai. Tuo tarpu nors ORT transliuojama tik kabeliniais tinklais, jos reitingai konkuruoja su eteriniais kanalais. Tarp kabelinių televizijų ORT užima dominuojančias pozicijas, ji populiariausia tarp Vilniaus kabelinės TV žiūrovų.

IKS specialistai tikisi, jog didelius reitingus turintys kabelinių televizijų kanalai populiarės tarp reklamdavių, nes tai turi įtakos reklamos efektyvumui.


KOKIAS REKLAMUOJAMŲ, ŽINOMŲ KOMPANIJŲ/GAMINTOJŲ PREKES JŪS PERKATE

Vartotojai Nevartotojai Kabelinės žiūrovų aktyvumas vs kiti
Remontuojate servise 33.7% 13.7% 146%
Aprangą 32.6% 14.8% 120%
Kosmetiką 58.2% 31.3% 86%
Avalynę 38.0% 20.9% 82%
Buitinę techniką 54.2% 34.4% 58%
Asmenines higienos priemones 71.1% 49.9% 42%
Automobilio detales 48.5% 36.6% 33%
Maisto produktus 73.0% 57.3% 27%
Skalbimo priemones 75.0% 64.0% 17%
Vaistus 54.9% 48.5% 13%
...ruošiatės įsigyti naują (ne senesnį negu 2000 metų) automobilį? 3.0% 2.5% 20%



KABELINĖS TELEVIZIJOS ŽIŪROVAI AKTYVIAU PERKA REKLAMUOJAMŲ/ŽINOMŲ
KOMPANIJŲ PREKES %, LYGINANT SU KITAIS TV ŽIŪROVAIS


spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...