Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

Reklama internete
 
patalpinta 2002.03.27
Jūsų svetainės Off-line kampanijos įvertinimas, efektyviausios žiniasklaidos radimas
V E I K L A
Kaip internetą paversti efektyvia rinkodaros priemone. Nuo realizavimo iki naudos.
Darydami žiniasklaidos kampaniją off-line neužmirškite, kad turite pakankamai originalią galimybę patikrinti žiniasklaidos efektyvumą. Tai taikytina ir toms žiniasklaidoms, kurios iš karto pasiekia daug auditorijos, ir toms, kurios auditoriją užaugina per ilgą laiko tarpą.

Atsakas į off-line reklamą internete būna momentalus. Adresu pasinaudos tik tie, kuriems šiandien reikia Jūsų paslaugos arba prekės.Vėliau dauguma pamirš arba bus užgošta konkurentinės reklamos.

Pirmiausia sudarykite dieninį reklamos grafiką. Jei žiniasklaidos planą sudarėte ne patys, paprašykite savo reklamos vadybininko arba aptarnaujančios reklamos agentūros, kad kiekvieną dieną matytųsi tokie rodikliai: žiniasklaidos priemonė, surenkama auditorija. Tiksliausią TV, radijo, dienraščių auditoriją gausite iš auditorijos tyrimų kompanijos. Savaitraščių, mėnesinių ir ketvirtinių leidinių dienos auditoriją pavyks apskaičiuoti tik pasitelkus loginį mastymą ir jis, deja, nebus itin tikslus. Lauko reklamos kompanijos kai kuriems stendams atlieka savarankiškus tyrimus ir galės pateikti apytikrius srautų duomenis. TV klipų, rodytų tą pačią dieną, galima sužinoti bendrą auditoriją. Tas pats taikytina ir skirtingiems dienraščiams. Neužmirškite, kad sumuoti vidutinių auditorijų negalima, skirtingų žiniasklaidos priemonių auditorijų sumuoti taip pat negalima.
Dabar išsiaiškinkite savo svetainės vidutinį dienos lankomumą. Tam paimkite 4 paskutinių savaičių statistiką. Išveskite dienos vidurkį. Statistika daroma tiems lankytojams, kurie į Jūsų svetainę atėjo ne iš paieškos sistemų. Siūlytumėme skaičiuoti kiekvienos savaitės dienos vidutinį lankomumą. Suveskite abu gautus grafikus į vieną. Gausite apytikrį reklamos efektyvumo grafiką. Tiksliausiai gausite, jei Jūsų reklamos kampanijos metu auditorija renkama lėtai, nėra naudojamos skirtingos žiniasklaidos priemonės ( TV+spauda+lauko reklama ir etc)

Didžiausias reklamos poveikis būna vartotojui pirmą kartą pamačius ir įsiminus reklamą, todėl, greitai surinkus auditoriją, prasideda reklamos kartojimasis, o suinteresuoti vartotojai, tikriausiai, jau būna pasinaudoją informacija. Statistika rodo, kad po pirmosios stipriosios kampanijos bangos, sekančių reklaminių bangų efektyvumas sumažėja net 3 kartus. Kuo produktas ar paslauga yra ilgesnio vartojimo ciklo, tuo pakartotinės bangos yra mažiau efektyvios.

Čia pateikiame vieno iš mūsų projektų reklamos įvertinimą

www.sviesospasaulis.lt buvo paleistas 2001 gruodžio mėnesį. Siekdami kuo tiksliau išsiaiškinti off-line žiniasklaidos efektyvumą ir sumažinti paklaidas, nieko nedarėme on-line. Resursas nebuvo registruotas paieškos sistemose, nereklamuojamas on-line

Data Žiniasklaida Formatas Lankytojų sk. Kaina 1 žmogui pasiekti
2001.12.03 Lietuvos rytas, Būstas 23x13 sp 27 68 lt
2001.12.04 Respublika, Pastogė žinutė 32 -
2001.12.05 Verslo žinios 19,5x15 sp 21 110 lt
2001.12.10 Namas ir aš 21,5x10 sp 14 83 lt
2001.12.11 Statybų pilotas 16x9 sp 6 65 lt
2001.12.13 www.asa.lt - 55 1,8 lt

Aišku, on-line ir off-line priemonių neverta lyginti, tačiau kitai kampanijai tarp off-line leidinių bus lengvesnis pasirinkimas. Atėjusių vartotojų kiekis atspindi padėtį off-line.
Reikia pažymėti, kad vartotojai, atėję iš off-line leidinių, atidarė daugiau puslapių nei atėję iš on-line. Tai rodo, kad atėję iš off-line buvo itin susidomėje ir jau tikriausiai senokai ieškantys tokios informacijos. Iš on-line atėjo ir tie, kuriems šis produktas bus reikalingas tik ateityje.

spausdinti   |   persiųsti

Jūsų svetainės Off-line kampanijos įvertinimas, efektyviausios žiniasklaidos radimas
 
Žiniasklaida - internetas. Komunikavimo būdai
 

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...