Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

Reklama internete
 
patalpinta 2002.03.26
Žiniasklaida - internetas. Komunikavimo būdai
V E I K L A
Kaip internetą paversti efektyvia rinkodaros priemone. Nuo realizavimo iki naudos.
Darydami reklaminę kampaniją masinėse žiniasklaidos priemonėse ir papildomai nukreipdami vartotojus į savo interneto resursą, Jūs tarsi akumuliuojate reklaminės kampanijos rezultatą. Jūs turite nutarti, ką norite parodyti savo potencialiems klientams ir numatyti būdus, kaip ilgiau juos išlaikyti.

Galiausiai sprendimas paverčiamas konkrečiu produktu – interneto resursu ( svetaine).

Trumpai apie svetainių tipus.

Šiandien labiausiai paplitusi svetainė informacinė – įvaizdinė. Dažniausiai į tokį interneto resursą perkeliama informacija iš popierinių leidinių apie kompaniją. Populiariausios dalys: informacija apie kompanijos istoriją, darbuotojus, atliktus darbus. Skirta potencialiam klientui sudaryti įspūdį apie kompaniją. Vartotojo apsilankymas tokioje svetainėje dažniausiai vienkartinis.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos:
Pernelyg apkrauta dizaino sprendimais ir ji sunkiai atsidaro (tikriausiai svetainę gamino “chalturščikas” leidybos dizaineris).
Nesuprantama navigacija (studentas)
Informacijos išdėstymas neteisingas (neišsiaiškintos svarbiausios vartototojui sritys).

Duomenų bazė. Dažniausiai būna kaip informacinės svetainės dalis. Skirta vartotojui susipažinti su kompanijos produkcija. Galima tikėtis dažno vartotojo apsilankymo ir net gauti leidimą siųsti naujienas.

Dažniausios klaidos:
Produktas blogai pateiktas vartotojui (produktų katalogo ir produkto pateikimo konsepciją ruošė interneto, o ne rinkodaros specialistai).
Sudėtingas informacijos atnaujinimas.

Komunikacinė svetainė. Pakankamai naujas produktas Lietuvos rinkoje. Projektu siekiama pritraukti ir išlaikyti potencialų vartotoją. Informacija apie įmonę paslėpta. Pateikiamos potencialų vartotoją dominančios interesų sritys, informacija pastotviai atnaujinama arba sudaromas atnaujinamos informacijos įspūdis. Geriausias rezultatas - sukurta specializuotos informacijos bendrų interesų grupė – bendruomenė, jie atsiunčia reguliarias naujienas (kontruoliuojamas elektroninis paštas).

Visi resursai gali turėti vieno ar kito elementų. Normalioje komunikacinėje svetainėje kompanija ir išdėsto informaciją apie save, ir pateikia produktų duomenų bazę.

Komunikavimo priemonės.

Viešieji ryšiai internete. Komunikaciniai resursai pastoviai ieško tinkamos informacijos. Kompanijos, turinčios viešųjų ryšių atstovą ar samdančios viešųjų ryšių specialistą, žino patalpintų straipsnių žiniasklaidoje poveikį. Komunikacininiame resurse patalpinta informacija tikslingiausiai atves vartotojus į jūsų resursą.

Dažniausiai daroma klaida:
Pernelyg išskiriama informacija apie įmonę. Komunikaciniai resursai nenoriai talpina tiesioginę reklamą, taip pat ir vartotoją “purto” nuo tiesioginės reklamos.


Resurso registravimas paieškos sistemose.


Paieškos sistema - pasyvi komunikacinė svetainė. Paieškos sistemos populiarumo variklis - didelis informacijos apie resursus kiekis ir geras infromacijos klasifikavimas. Pasirinkę dominančią sritį jūs galite sulaukti atsitiktinių potencialių vartotojų. Keli patarimai, kaip geriau registruoti Jūsų resursą nemokamose paieškos sistemose. Mokėdami pinigus paieškos sistemoje jūs užimsite geresnę poziciją ir tuo pačiu gausite didenį vartotojų srautą. Geresnės pozicijos išsipirkimas Jūsų srities specializuotose paieškos sistemose yra vienas iš efektyviausių būdų prisitraukiant naujus vartotojus.

Dažniausiai daroma klaida: resurso registravimas atiduodamas abejotiniems registruotojams už kažkokią nerealiai mažą kainą. Tokiu atveju, dažniausiai, bus įvesti vienodi raktažodžiai visoms sistemoms ir Jūs atsidursite prastesnėje pozicijoje.

Banerinės reklamos kampanijos. Jūs patalpinate savo nuorodą kažkokiame kitame resurse, iš kurio jūs tikitės vartotojų srauto. Kad nuoroda būtų labiau pastebima, sukuriamas patrauklus reklaminis skydelis. Susidomėjęs vartotojas jį paspaudžia ir nukeliauja į jūsų resursą. Tai vienas neefektyviausių reklamos būdų internete. Čia kaip, ir kitose žiniasklaidose, vartotojas susiduria su prievarta brukama reklama. Tačiau gali būti itin efektyvus specializuotuose resursuose, tenkur vartotojas ieško įmonių ir baneris gerokai išsiskiria kitų įmonių tarpe. Bet kokiu atveju, tokios pat kokybės kontakto kaina pasiekti vartotoją kitomis žiniasklaidos priemonėmis yra gerokai didesnė.

spausdinti   |   persiųsti

Jūsų svetainės Off-line kampanijos įvertinimas, efektyviausios žiniasklaidos radimas
 
Žiniasklaida - internetas. Komunikavimo būdai
 

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...