|
Jei domitės konkrečia tema,
įrašykite atitinkamą žodį ar sakinį dešinėje pateiktame lauke ir spauskite
"Rasti": |
|
|
48 % mokyklinio amžiaus vaikų tėvų internetą laiko svarbiu įrankiu lavinat vaiką. |
patalpinta: 2002.06.12 |
 |
Pagal British Telekom atlikto tyrimo duomenis apie pusė ( 48 % ) mokyklinio amžiaus vaikų tėvų internetą laiko svarbiu įrankiu lavinat vaiką. |
plačiau... |
|
Medicininė informacija vis labiau domina Tinklo naudotojus |
patalpinta: 2002.06.07 |
 |
Harris Interactive atlikto tyrimo duomenimis, skaičius interneto naudotojų, ieškančių sveikatos apsaugos srities informacijos, per pastaruosius ketverius metus išaugo dvigubai. |
plačiau... |
|
Eurokomisija patvirtino IT plėtros planą artimiausiems trims metams |
patalpinta: 2002.06.05 |
 |
Gegužės 28 dieną Eurokomisija pateikė informacinių technologijų Europoje vystymo planą e Europa 2005: informacinė visuomenė visiems. |
plačiau... |
|
Blogo dizaino resursai atbaido lankytojus |
patalpinta: 2002.05.31 |
 |
Kompanijos, turinčios nekokybiškus www resursus, netenka didelio kiekio klientų. |
plačiau... |
|
40 % amerikiečių šalina reklaminius laiškus jų neskaitydami. |
patalpinta: 2002.05.31 |
 |
Kompanijos Quris atlikto tyrimo duomenimis, 52 % elektroninio pašto naudotojų nedelsiant šalina pranešimus, atėjusius iš nežinomo siuntėjo. |
plačiau... |
|
Tekstinio formato e-pašto reklama priimtiniausia Tinklo naudotojams |
patalpinta: 2002.05.27 |
 |
Pagal Opt-In kompanijos atlikto tyrimo duomenis, didžioji tinklo naudotojų dalis pageidauja gauti reklaminius laiškus tekstiniame formate. |
plačiau... |
|
Nielsen Netratings: Interneto reklamos rinka nusikratė sąstingio |
patalpinta: 2002.05.27 |
 |
Pagal kompanijos Nielsen NetRatings atlikto tyrimo duomenis on-line reklamos apimtys balandžio mėnesį išaugo 33 % lyginant su šių metų sausiu. |
plačiau... |
|
Nielsen/NetRatings: darbo metu Tinklo naudotojai ieško dalykinės informacijos |
patalpinta: 2002.05.23 |
 |
Kaip pavyko išsiaiškinti Nielsen/NetRatings analitikams, dauguma Didžiosios Britanijos Tinklo naudotojų darbo metu naudoja Tinklą ieškodami naudingos informacijos, o ne pramogoms ar bendravimui. |
plačiau... |
|
Internetas vis dažniau įtakoja svarbių sprendimų priėmimą |
patalpinta: 2002.05.22 |
 |
Pagal projekto Pew Internet & American Life programą vykdomas tyrimas patvirtina, kad vis daugiau amerikiečių naudoją Tinklą ieškodami informacijos prieš priimant svarbų sprendimą. |
plačiau... |
|
WebMergers: dotkomai miršta vis rečiau |
patalpinta: 2002.05.22 |
 |
Pagal Web Mergers ( statistiniai interneto rinkos tyrimai) atlikto tyrimo duomenis bankrutuojančių .com skaičius mažėja jau penktas mėnuo. |
plačiau... |
|