Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Nielsen Netratings: Interneto reklamos rinka nusikratė sąstingio patalpinta: 2002.05.27
Pagal kompanijos Nielsen NetRatings atlikto tyrimo duomenis on-line reklamos apimtys balandžio mėnesį išaugo 33 % lyginant su šių metų sausiu. Kompanijos analitikų nuomone tai liudija, jog interneto reklamos rinka išeina iš krizės.

Originalių reklaminių skydelių skaičius Tinkle pasiekė rekordiškai aukštą lygį ir viršijo 70 000 vienetų. Iki tol, geriausi rezultatai pasiekti pernai kovo mėnesį, kai buvo registruoti 68458 reklaminiai skydeliai. Visais 2001 šis skaičius mažėjo ir 2002 sausyje pasiekė 52530 vienetų. Tačiau per pastaruosius tris mėnesius situacija pasikeitė ir rodiklis užtikrintai kyla.

Didžiausiu reklamdaviu pripažinta Columbia House, kuri einamaisiais metais patalpino 330 unikalių reklaminių skydelių. Kitais stambiais reklamdaviais tapo Nestle USA, USA Networks, Microsoft, taip pat JAV Federalinė valdžia.

Pagal Nielsen NetRatings
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...