Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
DMA: vadybininkai e-mail marketingą laiko vienu iš rimčiausių sėkmingo pardavimo faktorių patalpinta: 2002.04.15
Daugiau kaip 60 % komercinių JAV kompanijų vadybininkų laiko, kad jų pardavimai 2001 metais ženkliai ūgtelėjo dėl e-mail marketingo naudojimo. Tokias išvadas padarė Tiesioginio Marketingo Asociacijos ( Direct Marketing Association – DMA) ekspertai. Pagal apklausos duomenis, vidutinio verslo įmonėse e-mail marketingo instrumentai padidino pardavimus 59,8 %, didžiosios korporacijos vidutiniškai užfiksavo 47,1 % apyvartos augimą. Mažųjų kompanijų apyvartos augimas sudarė 42,6 %.
Tuo pačiu metu, 29 % respondentų pareiškė, kad elektroninio pašto siuntimas visiškai neįtakojo pardavimų. 5 % apklaustųjų teigė, kad e-mail marketingo naudojimas, atvirkščiai, pakenkė pardavimams.
Cnews
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...