Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=98

DMA: vadybininkai e-mail marketingą laiko vienu iš rimčiausių sėkmingo pardavimo faktorių

Daugiau kaip 60 % komercinių JAV kompanijų vadybininkų laiko, kad jų pardavimai 2001 metais ženkliai ūgtelėjo dėl e-mail marketingo naudojimo. Tokias išvadas padarė Tiesioginio Marketingo Asociacijos ( Direct Marketing Association – DMA) ekspertai. Pagal apklausos duomenis, vidutinio verslo įmonėse e-mail marketingo instrumentai padidino pardavimus 59,8 %, didžiosios korporacijos vidutiniškai užfiksavo 47,1 % apyvartos augimą. Mažųjų kompanijų apyvartos augimas sudarė 42,6 %.
Tuo pačiu metu, 29 % respondentų pareiškė, kad elektroninio pašto siuntimas visiškai neįtakojo pardavimų. 5 % apklaustųjų teigė, kad e-mail marketingo naudojimas, atvirkščiai, pakenkė pardavimams.
Cnews