Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Televizijos programų auditoriją gali ženkliai padidinti reklama internete. patalpinta: 2002.04.26
Rusijos šou programos “Zasteklom” sėkmingos reklamos internete istorija puikiai iliustruoja interneto efektyvumą TV programų reklamoje. Praėjus dviems reklaminės kampanijos savaitėms, domėjimasis programa labai išaugo. Panaudojus “virusinio marketingo” mechanizmą, jau po poros savaičių programos “Zasteklom” svetainė pateko į lankomiausių Rusijos svetainių penketuką. Gallup Media duomenimis, naktines šou laidas, jau po dviejų savaičių nuo šou pradžios, žiūrėjo 44-47 % Maskvos auditorijos. Tai dar nematyti rezultatai.
Reklaminė kampanija vyko didžiausiame Rusijos portale “Rambler.ru”.

Pasak Rambler.ru atstovo spaudai Ivano Zasurkij, internetas – vienintelė iš visų masinės žiniasklaidos priemonių, leidžianti sukurti tikrą bendruomenę atskiram TV kanalui ar laidai. Naudodamas internetą, kanalas turi galimybę padidinti savo auditoriją ir sudominti kitų kanalų žiūrovus, veikdamas informacijai imliausią auditorijos dalį.

Kaip teigia Ivanas Zasurkij, Interneto pagalba TV kanalas gali:
Informuoti aktyviausią auditorijos dalį apie projekto pradžią.
Paleisti “Virusinio marketingo” mechanizmą, jei projektas įdomus ir auditorijos amžius iki 35 metų.
Padidinti TV kanalo/programos auditoriją.
Sustiprinti TV kanalo įvaizdį.
Suformuoti žiūrovų atgalinio ryšio su TV kanalu mechanizmą.

Parengta pagal rambler.ru informaciją
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...