Televizijos programų auditoriją gali ženkliai padidinti reklama internete.
Rusijos šou programos Zasteklom sėkmingos reklamos internete istorija puikiai iliustruoja interneto efektyvumą TV programų reklamoje. Praėjus dviems reklaminės kampanijos savaitėms, domėjimasis programa labai išaugo. Panaudojus virusinio marketingo mechanizmą, jau po poros savaičių programos Zasteklom svetainė pateko į lankomiausių Rusijos svetainių penketuką. Gallup Media duomenimis, naktines šou laidas, jau po dviejų savaičių nuo šou pradžios, žiūrėjo 44-47 % Maskvos auditorijos. Tai dar nematyti rezultatai.
Reklaminė kampanija vyko didžiausiame Rusijos portale Rambler.ru.
Pasak Rambler.ru atstovo spaudai Ivano Zasurkij, internetas vienintelė iš visų masinės žiniasklaidos priemonių, leidžianti sukurti tikrą bendruomenę atskiram TV kanalui ar laidai. Naudodamas internetą, kanalas turi galimybę padidinti savo auditoriją ir sudominti kitų kanalų žiūrovus, veikdamas informacijai imliausią auditorijos dalį.
Kaip teigia Ivanas Zasurkij, Interneto pagalba TV kanalas gali:
Informuoti aktyviausią auditorijos dalį apie projekto pradžią.
Paleisti Virusinio marketingo mechanizmą, jei projektas įdomus ir auditorijos amžius iki 35 metų.
Padidinti TV kanalo/programos auditoriją.
Sustiprinti TV kanalo įvaizdį.
Suformuoti žiūrovų atgalinio ryšio su TV kanalu mechanizmą.
Parengta pagal rambler.ru informaciją
|