Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Kaip padidinti prekinio ženklo žinomumą patalpinta: 2004.08.24
Kaip rodo Nielsen/NetRatings tyrimas kontekstinės reklamos panaudojimas ženkliai padidina prekinio ženklo žinomumą.
Tai vyksta su viena sąlyga: jei konkrečios nuorodos yra užklausos rezultatų sąrašo viršuje.

Nielsen/Netratings specialistai pravedė eksperimentą, kurio metu prašė dalyvių paminėti pirmiausiai atsimintą prekinį ženklą iš pasirinktos srities. Dalyvius suskirtė į dvi grupes, viena turėjo priėjimą prie kontekstinės reklamos, kita ne.

Rezultate, pirmos grupės dalyviai net 27 procentais dažniau nei antros grupės dalyviai paminėjo prekinius ženklus, kurie yra randami pirmose paieškos rezultatų pozicijose.

Vidutinis ( kai kurioms sritims) žinomumo padidėjimo koeficientas, kurį įtakojo apmokėtų nuorodų patalpinimas pirmoje paieškos rezultatų pozicijoje, įvertintas 14 procentų.

Oborot.ru
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...