Kaip padidinti prekinio ženklo žinomumą
Kaip rodo Nielsen/NetRatings tyrimas kontekstinės reklamos panaudojimas ženkliai padidina prekinio ženklo žinomumą. Tai vyksta su viena sąlyga: jei konkrečios nuorodos yra užklausos rezultatų sąrašo viršuje.
Nielsen/Netratings specialistai pravedė eksperimentą, kurio metu prašė dalyvių paminėti pirmiausiai atsimintą prekinį ženklą iš pasirinktos srities. Dalyvius suskirtė į dvi grupes, viena turėjo priėjimą prie kontekstinės reklamos, kita ne.
Rezultate, pirmos grupės dalyviai net 27 procentais dažniau nei antros grupės dalyviai paminėjo prekinius ženklus, kurie yra randami pirmose paieškos rezultatų pozicijose.
Vidutinis ( kai kurioms sritims) žinomumo padidėjimo koeficientas, kurį įtakojo apmokėtų nuorodų patalpinimas pirmoje paieškos rezultatų pozicijoje, įvertintas 14 procentų.
Oborot.ru
|