Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Vividence: automobilio pasirinkimas daromas internete patalpinta: 2002.04.17
Kompanijos Vividence tyrimai patvirtina tai, kad web-resursai skirti vienai ar kitai automobilio markei ženkliai įtakoja vartotojo pasirinkimą.

Taip virš 40 % Tinklo naudotojų JAV, Europoje ir Japonijoje pareiškė, kad tuo atveju kai Web – resursai skirti konkrečiam auto modeliui padaro jiems teigiamą įspūdį, tai smarkiai padidėja tikimybė, kad jie priims teigiamą sprendimą įsigyti automobilį. Nors dauguma pirktų automobilį off-line.

Be to 31 % apklaustųjų pareiškė, kad tuo atveju jei aplankytas resursas paliko negatyvų įspūdį, tai jis automatiškai projektuojasi ir į patį automobilio modelį.

Pagrindiniai faktoriai pagal kuriuos naudotojai įvertina automobilinės tematikos web- resursus yra naudojimo patogumas, informacijos struktūra ir pilnuma, bei stilistinis sprendimas.

Pagal NMA.co.uk
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...