Vividence: automobilio pasirinkimas daromas internete
Kompanijos Vividence tyrimai patvirtina tai, kad web-resursai skirti vienai ar kitai automobilio markei ženkliai įtakoja vartotojo pasirinkimą.
Taip virš 40 % Tinklo naudotojų JAV, Europoje ir Japonijoje pareiškė, kad tuo atveju kai Web resursai skirti konkrečiam auto modeliui padaro jiems teigiamą įspūdį, tai smarkiai padidėja tikimybė, kad jie priims teigiamą sprendimą įsigyti automobilį. Nors dauguma pirktų automobilį off-line.
Be to 31 % apklaustųjų pareiškė, kad tuo atveju jei aplankytas resursas paliko negatyvų įspūdį, tai jis automatiškai projektuojasi ir į patį automobilio modelį.
Pagrindiniai faktoriai pagal kuriuos naudotojai įvertina automobilinės tematikos web- resursus yra naudojimo patogumas, informacijos struktūra ir pilnuma, bei stilistinis sprendimas.
Pagal NMA.co.uk
|