Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=5

Vividence: automobilio pasirinkimas daromas internete

Kompanijos Vividence tyrimai patvirtina tai, kad web-resursai skirti vienai ar kitai automobilio markei ženkliai įtakoja vartotojo pasirinkimą.

Taip virš 40 % Tinklo naudotojų JAV, Europoje ir Japonijoje pareiškė, kad tuo atveju kai Web – resursai skirti konkrečiam auto modeliui padaro jiems teigiamą įspūdį, tai smarkiai padidėja tikimybė, kad jie priims teigiamą sprendimą įsigyti automobilį. Nors dauguma pirktų automobilį off-line.

Be to 31 % apklaustųjų pareiškė, kad tuo atveju jei aplankytas resursas paliko negatyvų įspūdį, tai jis automatiškai projektuojasi ir į patį automobilio modelį.

Pagrindiniai faktoriai pagal kuriuos naudotojai įvertina automobilinės tematikos web- resursus yra naudojimo patogumas, informacijos struktūra ir pilnuma, bei stilistinis sprendimas.

Pagal NMA.co.uk