Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Iššokantys reklaminiai langai: nepopuliaru, bet efektyviau patalpinta: 2003.01.20
Iššokstantys reklaminiai langai erzina dauguma interneto naudotojų, tačiau nežiūrint to naudojami dėl savo didesnio efektyvumo.
Pagal GartnerG2 analitikų atliktą tyrimą, iššokanti reklama internete atsibodusi beveik 80 % interneto naudotojų, tuo tarpu kaip tas pats rodiklis paprastiems reklaminiams skydeliams siekia 50 %. Tuo pačiu iššokančios reklamos efektyvumas dvigubai didesnis nei reklaminių skydelių ( reklaminių skydelių efektyvumas retai viršyja 0,02 % - IKS)
Tokį reiškinį specialistai aiškina daugumos vartotojų nemokėjimu elgtis su iššokančios reklamos langeliais. Kai Tinklo vartotojai pilnai įsisavins šią reklamos rūšį jos epocha praeis, mano Gartner specialistai. Daugumas resursų kurie rūpinasi savo reitingais jau atsisako tokių reklamos metodų.

ITWare
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...