Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=36

Iššokantys reklaminiai langai: nepopuliaru, bet efektyviau

Iššokstantys reklaminiai langai erzina dauguma interneto naudotojų, tačiau nežiūrint to naudojami dėl savo didesnio efektyvumo.
Pagal GartnerG2 analitikų atliktą tyrimą, iššokanti reklama internete atsibodusi beveik 80 % interneto naudotojų, tuo tarpu kaip tas pats rodiklis paprastiems reklaminiams skydeliams siekia 50 %. Tuo pačiu iššokančios reklamos efektyvumas dvigubai didesnis nei reklaminių skydelių ( reklaminių skydelių efektyvumas retai viršyja 0,02 % - IKS)
Tokį reiškinį specialistai aiškina daugumos vartotojų nemokėjimu elgtis su iššokančios reklamos langeliais. Kai Tinklo vartotojai pilnai įsisavins šią reklamos rūšį jos epocha praeis, mano Gartner specialistai. Daugumas resursų kurie rūpinasi savo reitingais jau atsisako tokių reklamos metodų.

ITWare