Tyrimų kompanijos Adage duomenimis, vartotojai, galintys naudoti Tinklą darbo vietoje, onlaine praleidžia žymiai daugiau laiko nei vartotojai internetą naudojantys namuose. Vartotojai darbe atsisiunčia 22 % media informacijos daugiau nei tie , kurie prisijungia prie interneto iš namų.
Tyrimai buvo atlikti šių metų liepą, apklausant daugiau kaip 3000 vartotojų. Tai leido nustatyti Tinklo naudojimo iš darbo bei namų ypatumus, o taip pat, kuriems produktams vartotojai, pirkdami online, teikia pirmenybę. Apklausos metu kompanija rėmėsi auditorija tų tinklapių, kurie yra jos klientai.Tai Weight Watchers, Eddie Bauer, Expedia, AT&T Wireless ir Microsoft.
Kaip parodė tyrimo rezultatai, 64 % interneto vartotojų , būdami darbo vietoje, per paskutinius tris mėnesius pirko online, o 60 % jų išleido tinkle daugiau kaip 100$. Tuo tarpu neišeidami iš namų apsipirko tik 39 %.
Šaltinis: adage.com, nua.com
|