Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Advertising Age: Galimybė naudotis tinklu darbe įtakoja online pirkėjų skaičiaus didėjimą patalpinta: 2002.10.14


Tyrimų kompanijos Adage duomenimis, vartotojai, galintys naudoti Tinklą darbo vietoje, onlain’e praleidžia žymiai daugiau laiko nei vartotojai internetą naudojantys namuose.
Vartotojai darbe atsisiunčia 22 % media informacijos daugiau nei tie , kurie prisijungia prie interneto iš namų.

Tyrimai buvo atlikti šių metų liepą, apklausant daugiau kaip 3000 vartotojų. Tai leido nustatyti Tinklo naudojimo iš darbo bei namų ypatumus, o taip pat, kuriems produktams vartotojai, pirkdami online, teikia pirmenybę. Apklausos metu kompanija rėmėsi auditorija tų tinklapių, kurie yra jos klientai.Tai Weight Watchers, Eddie Bauer, Expedia, AT&T Wireless ir Microsoft.

Kaip parodė tyrimo rezultatai, 64 % interneto vartotojų , būdami darbo vietoje, per paskutinius tris mėnesius pirko online, o 60 % jų išleido tinkle daugiau kaip 100$. Tuo tarpu neišeidami iš namų apsipirko tik 39 %.

Šaltinis: adage.com, nua.com
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...