Advertising Age: Galimybė naudotis tinklu darbe įtakoja online pirkėjų skaičiaus didėjimą
Tyrimų kompanijos Adage duomenimis, vartotojai, galintys naudoti Tinklą darbo vietoje, onlaine praleidžia žymiai daugiau laiko nei vartotojai internetą naudojantys namuose. Vartotojai darbe atsisiunčia 22 % media informacijos daugiau nei tie , kurie prisijungia prie interneto iš namų.
Tyrimai buvo atlikti šių metų liepą, apklausant daugiau kaip 3000 vartotojų. Tai leido nustatyti Tinklo naudojimo iš darbo bei namų ypatumus, o taip pat, kuriems produktams vartotojai, pirkdami online, teikia pirmenybę. Apklausos metu kompanija rėmėsi auditorija tų tinklapių, kurie yra jos klientai.Tai Weight Watchers, Eddie Bauer, Expedia, AT&T Wireless ir Microsoft.
Kaip parodė tyrimo rezultatai, 64 % interneto vartotojų , būdami darbo vietoje, per paskutinius tris mėnesius pirko online, o 60 % jų išleido tinkle daugiau kaip 100$. Tuo tarpu neišeidami iš namų apsipirko tik 39 %.
Šaltinis: adage.com, nua.com
|