Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Europiečiai renkasi prekes internete, tačiau perka tradiciškai. patalpinta: 2002.09.05
Naujausių kompanijos Forrester atliktų tyrimų duomenimis, apie 22 % Europos Tinklo naudotojų internete tik ieško informacijos apie prekę, o vėliau perka ją tradicinėse parduotuvėse.
Tačiau tokių vartotojų skaičius įvairiose šalyse gerokai skiriasi. Švedijoje šių vartotojų dalis siekia 20 %, tuo tarpu Ispanijoje tik 10 %.

Didžioji dalis vartotojų (apie 60 %) savo elgesį motyvuoja tuo, kad prieš pirkdami jie įpratę prekę pamatyti ir palaikyti ją rankose, o 32 % mano, kad prekės pristatymo kainos interneto parduotuvėse pernelyg didelės.
Forrester ekspertų nuomone, priežastys, dėl kurių žmonės renkasi on-line, o perka tradiciškai, gali būti dar ir nepasitikėjimas pristatymo terminais, bei poreikis įsigyti prekę tuoj pat.
Didelį ekspertų susirūpinimą kelia tas faktas, kad naudotojai neprisiriša prie kokios nors konkrečios prekybinės firmos: 48 % perka prekes ne tose parduotuvėse, kurių svetaines nagrinėjo.

Pagal forrester.com
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...