Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=28

Europiečiai renkasi prekes internete, tačiau perka tradiciškai.

Naujausių kompanijos Forrester atliktų tyrimų duomenimis, apie 22 % Europos Tinklo naudotojų internete tik ieško informacijos apie prekę, o vėliau perka ją tradicinėse parduotuvėse.
Tačiau tokių vartotojų skaičius įvairiose šalyse gerokai skiriasi. Švedijoje šių vartotojų dalis siekia 20 %, tuo tarpu Ispanijoje tik 10 %.

Didžioji dalis vartotojų (apie 60 %) savo elgesį motyvuoja tuo, kad prieš pirkdami jie įpratę prekę pamatyti ir palaikyti ją rankose, o 32 % mano, kad prekės pristatymo kainos interneto parduotuvėse pernelyg didelės.
Forrester ekspertų nuomone, priežastys, dėl kurių žmonės renkasi on-line, o perka tradiciškai, gali būti dar ir nepasitikėjimas pristatymo terminais, bei poreikis įsigyti prekę tuoj pat.
Didelį ekspertų susirūpinimą kelia tas faktas, kad naudotojai neprisiriša prie kokios nors konkrečios prekybinės firmos: 48 % perka prekes ne tose parduotuvėse, kurių svetaines nagrinėjo.

Pagal forrester.com