Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Pardavėjų pagal katalogus reklaminiai laiškai turi patį didžiausią CTR patalpinta: 2002.07.24
Pagal Double Click atlikto tyrimo duomenis išsiaiškinta, kad prekybininkų didmena ir pagal katalogus reklaminiai laiškai turi didžiausią CTR ( Click Through Rate – santykis tarp pamatymų ir paspaudimų)

Taip pagal Double Click duomenis pardavėjų pagal katalogus reklaminių laiškų CTR rodiklis siekė 9,5 %, prekybininkams didmena 9,1 %, tuo tarpu kompanijų teikiančių viešbučių paslaugas reklaminių laiškų CTR siekė tik 4,4 %.

Taip pat pateikti duomenys pagal peržiūrėjimo (pass along) reitingą. Čia taip pat pirmauja didmeninės prekybos operatoriai – 0,6 %, kompanijos prekiaujančios pagal katalogus – 0.4 %. Kompanijų kurios dirba B2B sektoriuje kaip ir dirbančių viešbučių sektoriuje rodiklis siekė apie 0,2 % .

Double Click pažymi, kad minėti rodikliai skiriasi priklausomai nuo savaitės dienų. Taip pavyzdžiui prekybos kompanijoms geriausia pradėti reklaminę kampaniją antradienį arba ketvirtadienį.

Pagal Double Click medžiagą
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...