Pardavėjų pagal katalogus reklaminiai laiškai turi patį didžiausią CTR
Pagal Double Click atlikto tyrimo duomenis išsiaiškinta, kad prekybininkų didmena ir pagal katalogus reklaminiai laiškai turi didžiausią CTR ( Click Through Rate santykis tarp pamatymų ir paspaudimų)
Taip pagal Double Click duomenis pardavėjų pagal katalogus reklaminių laiškų CTR rodiklis siekė 9,5 %, prekybininkams didmena 9,1 %, tuo tarpu kompanijų teikiančių viešbučių paslaugas reklaminių laiškų CTR siekė tik 4,4 %.
Taip pat pateikti duomenys pagal peržiūrėjimo (pass along) reitingą. Čia taip pat pirmauja didmeninės prekybos operatoriai 0,6 %, kompanijos prekiaujančios pagal katalogus 0.4 %. Kompanijų kurios dirba B2B sektoriuje kaip ir dirbančių viešbučių sektoriuje rodiklis siekė apie 0,2 % .
Double Click pažymi, kad minėti rodikliai skiriasi priklausomai nuo savaitės dienų. Taip pavyzdžiui prekybos kompanijoms geriausia pradėti reklaminę kampaniją antradienį arba ketvirtadienį.
Pagal Double Click medžiagą
|