Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=17

Pardavėjų pagal katalogus reklaminiai laiškai turi patį didžiausią CTR

Pagal Double Click atlikto tyrimo duomenis išsiaiškinta, kad prekybininkų didmena ir pagal katalogus reklaminiai laiškai turi didžiausią CTR ( Click Through Rate – santykis tarp pamatymų ir paspaudimų)

Taip pagal Double Click duomenis pardavėjų pagal katalogus reklaminių laiškų CTR rodiklis siekė 9,5 %, prekybininkams didmena 9,1 %, tuo tarpu kompanijų teikiančių viešbučių paslaugas reklaminių laiškų CTR siekė tik 4,4 %.

Taip pat pateikti duomenys pagal peržiūrėjimo (pass along) reitingą. Čia taip pat pirmauja didmeninės prekybos operatoriai – 0,6 %, kompanijos prekiaujančios pagal katalogus – 0.4 %. Kompanijų kurios dirba B2B sektoriuje kaip ir dirbančių viešbučių sektoriuje rodiklis siekė apie 0,2 % .

Double Click pažymi, kad minėti rodikliai skiriasi priklausomai nuo savaitės dienų. Taip pavyzdžiui prekybos kompanijoms geriausia pradėti reklaminę kampaniją antradienį arba ketvirtadienį.

Pagal Double Click medžiagą