Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Išbandėme "Miesto labirintus" patalpinta: 2013.07.05
Įmonės renginiai - tai ne tik gimtadienio torto valgymas. Į viską galima pažvelgti daug moderniau. Būtent taip padarėme ir mes - šįkart kolektyvas išmėgino orientacinį žaidimą „Miesto labirintai" Vilniaus mieste, kurį suorganizuoti padėjo pramogų agentūra „Vaiduokliai".

Prieš žaidimą iškilo daugybė klausimų: kaip viskas vyks, ko reikės ieškoti, ar visi pajėgs įveikti numatytą maršrutą ir kt. Bet kam spėlioti, jei galima viską tiesiog išmėginti! Su gide gražią ketvirtadienio pavakarę susitikome prie Vilniaus Rotušės. Pramogoje nusprendė dalyvauti beveik visas kolektyvas, tad lapelių su vardais pagalba pasidalinome į tris komandas. Gidė pirmiausiai supažindino su žaidimo taisyklėmis, kurios pasirodė visai paprastos: žaidimui naudojamas mobilusis telefonas su interneto ryšiu, į kurį, prisijungus specialiai tam skirtoje svetainėje, yra siunčiamos užuominos. Pirmiausia pateikiama užduotis, kuri kas keletą minučių tikslinama suteikiant vis daugiau informacijos.

Klausimų nekyla, tad skubame pradėti žaidimą: kiek toliau viena nuo kitos atsitraukusios komandos įveda pirmąjį gidės pasakytą kodą (kita užduotis bus gaunama įvedus teisingą atsakymą) mobiliuosiuose telefonuose ir žaidimas prasideda. Pirmoji užduotis susijusi su čia pat esančia Rotuše, tačiau ne visi iš karto tai suprantame. Po keleto užuominų teisingas atsakymas jau suvestas ir juodame toliau. Šįkart užduotis lauke netoliese esančiame parke - randame daugybę lapelių skaičiais ir raidėmis, bet draugiškai pasukę galvą iššifruojame atsakymą.

Kita užduotis - rasti nurodytą skulptūrą, per kurią mūsų komanda sugaišo kiek daugiau laiko: kadangi Vilniaus centre puikuojasi tikrai ne viena skulptūra per neapsižiūrėjimą nubėgame ne ten kur reikia. Kol pasiekiame trečiosios užduoties vietą kitos komandos čia jau ilgokai suka galvas - šįkart randame begalę padrikai surašytų raidžių, kuriose kažkokiu būdu užšifruotas atsakymas. Laimei, su užduotimi susitvarkome gana greit ir palikę kitas komandas toliau mąstyti jau lekiame skaičiuoti Prezidentūros langų. Tiesa, bebėgant mėginame spėlioti, tačiau tai tikrai beviltiška - nors pro šį pastatą teko praeiti begalę kartų, tokią langų gausybę tiesiog sunku įsivaizduoti.

Kita užuomina susijusi su vienu žymių architektų, kurio skulptūros puošia Vilniaus centrą. Kiek sudvejojame, tačiau ginčą išsprendžia netoliese sėdinti jauna šeima, kurios paklausiame patarimo. Ši užduotis susijusi su spalvomis ir yra kur kas paprastesnė už ankstesnes, bet to neįvertinę sugaištame daugiau laiko nei vertėtų. Prisiviję kolegos greitai nubėga toliau, tad noras laimėti ir azartas priverčia mąstyti greičiau ir suvedę teisingą atsakymą gauname matematinę užduotį, kurios sprendimas slypi Katedros aikštėje.

Žaidimo maršrutas veda prie seno skelbimų stendo, kurio buvimo vietą padeda iššifruoti užuomina apie dvidešimt litų. Ją greitai perkandame ir reikalingą vietą randame pirmieji, tačiau čia pasijuntame apgauti: pasirodo užduotis paprasta, bet parašytus tekstus reikia skaityti, o ne tik žiūrinėti. Išmokę šią pamoką judame toliau ir kitą užduotį įveikiame be didesnio vargo. Gavę naują nuorodą, kelią pasitiksliname pas draugiškus senolius, tačiau, kaip vėliau paaiškės, jie nukreipė mus ne visai ta kryptimi. Išnaršome krūmus, apžiūrime bordiūrus, kyštelime nosį net į kiemelius - bet jokio atsakymo nerandame. Sulaukiame vis tikslesnių užduoties užuominų, tačiau šįkart jos taip pat nepadeda. Surizikuojame užkalbinti pro šalį einančias merginas - deja, užuot padėjusios rasti atsakymą jos ima domėtis šio žaidimo taisyklėmis ir niuansais, juokais net pasiūlo prisijungti prie mūsų komandos! Šitaip sugaišę ilgą laiko tarpą sulaukiame ir atsakymo (gidė užsiminė, kad jei atsakymo sulauktume kiekvieną kartą žaidimas užtruktų visą pusdienį).

Kitas dvi užduotis įveikiame jau lengvai - atpažinti nurodytą vietą (šįkart teisingai) padeda pro šalį skubantys vaikinai, o reikalingus užrašus jau gebame atrasti bei iššifruoti ir patys. Guodžia mintis, kad kitos komandos taip pat užstrigo toje pačioje vietoje, kur sugaišome nemažai laiko, bet nežinia kas dar laukia - tad stengiamės veikti greitai. Gavę kitą užuominą šiek tiek susiginčijame ir nusprendžiame paklausti dviejų moteriškių nuomonės. „Aaa, jūs čia tą žaidimą žaidžiat?" - nelabai nustemba jos, bet padėti niekuo negali, mat yra ne vietinės, tad minčių kur rasti reikalingą stendą turi mažai. Vis dėlto sprendimą priimame savarankiškai ir kiek pabėgėjus paaiškėja, kad buvome teisūs.

Priešpaskutinė užduotis - gana vaikiška. Surandame mums skirtą lapelį, kuriame jungiant taškus pamatomas paveikslėlis. Paprasta, tačiau ar mėginote tai daryti gatvėje ir per rekordiškai trumpą laiką, kai manote, kad priešininkų komandos tuoj išnirs iš už kampo?! Vis dėlto susikaupiame ir mums pavyksta įžvelgti teisingą atsakymą. Paskutinės užduoties vieta - jau tiksliai nurodyta, tad čia pagrindinis vaidmuo tenka sparčiam žingsneliui. Dar įsitempę nuo mąstymo ir azarto atskubėję ieškome užuominų, bet viskas daug paprasčiau - mūsų su paskutine užduotimi jau laukia gidė. Apsidžiaugiame, kad esame pirmieji ir sėkmingai susitvarkome su paskutiniu rebusu, pasiekdami rekordinį laiką.

Belaukiant kitų galvojame savo komandos pavadinimą - gausime diplomą ir dovaną. Nusprendžiame, kad puikiai tiks pirmųjų komandos narių vardo raidžių derinys ir pasivadiname „Tag". Nors daug ir nebėgiojome, užvaldęs noras laimėti savaime privertė spartinti žingsnį, tad pailsinti kojų prisėdame gretimoje lauko kavinėje. Kol laukiame kitų komandų gidė papaskoja įvairių linksmų nutikimų ir užfiksuoja mūsų laiką, kuris kaip paaiškėja - kaip tikrų rekordininkų, nes vietoje planuotų dviejų valandų sugaišome vos pusantros.

Netrukus sulaukiame ir kitų bendradarbių komandų, kurios vis dar varžosi tarpusavyje ir stengiasi kuo greičiau išspręsti paskutiniąją užduotį. Visiems sėkmingai užbaigus žaidimą trumpam prisėdame aptarti įspūdžių ir paaiškėja, kad visiems teko ne kartą apsigauti, o mintis, kad kiti bus greitesni suteikė azarto ir adrenalino. Vieningai sutariame, kad įspūdžiai puikūs ir dalyvauti tokiame žaidime buvo kur kas smagiau, nei tikėjomės (visi tokiame orientaciniame žaidime dalyvavome pirmą kartą). „Miesto labirintai" - puiki pramoga įmonės kolektyvo laisvalaikiui: tai ne tik smagi atrakcija, čia svarbus komandinis darbas, greitas ir efektyvus sprendimų priėmimas. Užduočių sprendimas ir komandinis darbas padeda geriau pažinti kolegas, įvertinti jų gebėjimus ir lavina darbo kartu įgūdžius. Nors žaidimo principai paprasti, čia siekdami laimėti priimame daugybę sprendimų: pavyzdžiui, kieno idėja pasitikėti, kuri iš minčių teisinga, kada bėgti, o kada geriau pataupyti jėgas ir paėjėti spartesniu žingsniu. Tokie žaidimai populiarūs visame pasaulyje ir yra naudojami didelių organizacijų kaip komandinio darbo įgūdžių ugdymo programos dalis, kuri kartu yra smagi pramoga.

spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...