Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Virusų naikintojai reklamai panaudojo virusinį marketingą. patalpinta: 2003.01.08
Vokietijos farmacijos kompanija STADA viena pirmųjų Lietuvoje reklamuodama vaistus nuo gripo ir peršalimo "Grippostad C" panaudojo vadinamąjį virusinio marketingo mechanizmą.
"Grippostad C" vaistus reklamuoja nuotaikingas elektroniniu paštu platinamas animacinis atvirukas su "Grippostad C" pingvinu ir kosėjančių baltųjų meškų choru. Vartotojas modeliuodamas baltųjų meškų skleidžiamus garsus ne tik žaidžia, bet ir kur kas geriau įsisąmonina su "Grippostad C" ženklu siejamą žinią.

Virusinio marketingo kampanijų pagalba dažnai lengviau ir pigiau didinti prekinio ženklo žinomumą nei kitomis reklamos internete priemonėmis. Antai šios kampanijos pradžioje prie Delfi.lt nemokamai siunčiamų elektroninių laiškų postscriptum pavidalu buvo pridedama nuoroda į "Grippostad C" žaidimą. Statistika parodė, jog "Grippostad C" atvirukas žaidimas patiko gavėjams.
Dabar patys vartotojai pažįstamiems siunčia nuorodą www.iks.lt/grippostad. Jau pirmomis kampanijos dienomis net du iš trijų lankytojų buvo pakviesti savarankiškai išsiųstų nuorodų.

Reklamos sprendimą pasiūlė ir įgyvendino UAB “Interaktyviosios komunikacijos sprendimai” (IKS). Pasak projekto autorių, tokios reklamos kampanijos naujos Lietuvoje, tačiau šalyse, kuriose internetas labiau paplitęs, panašaus pobūdžio reklama naudojama jau seniai.
Šios reklamos sėkmė užprogramuota, mat ir patys dažnai skubame draugams persiųsti elektroniniu paštu gaunamus juokingus paveikslėlius bei filmukus. Šios reklamos kampanijos išsiskiria tuo, jog lankytojas ilgiau ir efektyviau kontaktuoja su prekiniu ženklu. Be to, ši reklama gerokai pigesnė nei tradicinė reklama internetu.
Reklamdaviams ypač svarbu, jog tik taip pasiekiama nemaža vartotojų grupė, internetą naudojanti tik elektroniniam paštui gauti ar siųsti.
IKS specialistų nuomone, populiarėjant internetui Lietuvoje sparčiau plis ir nestandartiniai komunikacijos sprendimai. Vien per pastarąjį ketvirtį IKS įgyvendino du komunikacinius sprendimus, paremtus virusinio marketingo principu.
Netrukus, šių kampanijų išsamesnės studijos bus publikuojamos kompanijos svetainėje www.iks.lt.

Remiantis „Harris Interactive“ atlikto tyrimo duomenimis, interneto naudotojų, ieškančių sveikatos apsaugos srities informacijos, skaičius per pastaruosius ketverius metus padvigubėjo. Pagal kitą tyrimą, atliktą „Pew Internet & American life Project“, iškilus poreikiui 93% tinklo naudotojų internete ieško informacijos apie konkrečius susirgimus. Tuo tarpu Lietuvoje farmacijos kompanijų reklama iki šiol buvo gana konservatyvi, tačiau pastaruoju metu šioje rinkoje didėja nestandartinių sprendimų paklausa.
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...