Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
2006 metais Europos internetizacija pasieks JAV patalpinta: 2002.04.23
2006 metais 67 % arba 200 mln. Europos gyventojų turės galimybę naudotis internetu.
Tai tyrimų kompanijos Forrester Research duomenys. Tai reiškia, kad 2002-06 metais interneto auditorijos augimas bus apie 28 %. Pagal paskutinius duomenis priėjimą prie tinklo turi 116 mln. žmonių. Šiandien analitikų teigimu darbo su internetu patirtį turi apie pusė Europiečių, tačiau tik trys ketvirtadaliai reguliariai juo naudojasi.Dauguma internetu naudojasi iš savo namų, tuo tarpu iš darbo vietos priėjimą turi 13 % europiečių.

Pačia didžiausia auditoriją turi Vokietija, kur pagal Forrester Researc priskaičiuojama daugiau kaip 30 mln. naudotojų. Antroje vietoje Didžioji Britanija su 20 mln. tinklo naudotojų. Tuo pačiu numatoma, kad 2006 metais 70 % vokietijos gyventojų bus aktyvūs tinklo naudotojai ir šiai šaliai pavyks išlaikyti lyderio pozicijas.
Didžiausio augimo tikimasi Prancūzijoje ir Italijoje. Per artimiausius 5 metus auditorija išaugs 30 mln. žmonių. Didžiojoje Britanijoje tikimasi pasiekti 68 % internetizacijos lygį. Tinklo naudotojų kiekis turėtų pasiekti 32,8 mln. žmonių.
Pagal prognozes 70 % internetizaciją Skandinavijos šalys pasiek jau kitais metais, po ko interneto auditorijos augimas bus apribotas demografiniu slenksčiu. Austrija ir Šveicarija pasieks šį slenkstį žymiai vėliau, kaip tikimasi 2004 metais, tačiau internetizacijos lygis bus ženkliai didesnis – 75 %.
Pagal tyrimų kompanijos Harris Interactive duomenis, šiai dienai interneto auditorija JAV sudaro 66 % suaugusiųjų, kas sudaro 137 mln. žmonių. Daugiau kaip 55 % naudojasi internetu iš namų, 30 % iš darbo ir 20 % naudojasi Tinklu iš mokymo įstaigų ar interneto kavinių.

Mūsų specialistų nuomone augant išsivysčiusiųjų šalių internetizacijai, brangs reklama internete. Dėl sparčiai didėjančio resursų kiekio automatiškai augs kainos už išskirtines pozicijas. Interneto reklaminės kampanijos kaštai ims artėti prie tradicinių reklamos kampanijų kaštų. Tai yra sumos, kurių Lietuvos kompanijos negalės skirti. Konkuruoti Europos rinkoje eksportuotojai galės tik sutelkę savo galimybes. Aktyvesnis interneto įsisavinimas šiandien įtakotų geresnius rezultatus ateityje. Apjungiantis atskiras sritis eksporto portalas būtų aktualus jau artimiausioje ateityje.
IKS pagal Forrester Research ir Harris Interactive duomenis
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...