Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
DoubleClick: išlaidos e-mail marketingui auga patalpinta: 2002.07.03
Pagal paskutinį DoubleClick kompanijos atliktą tyrimą, apie 61 % JAV reklamdavių numato per ateinančius 12 mėnesių padidinti išlaidas reklamai siunčiamai elektroniniu paštu.
Taip pat paaiškėjo, kad 50 % kompanijų ruošiasi padidinti išlaidas reklamai ir tik 23 % kompanijų ruošiasi sumažinti bendras išlaidas reklamai.

DoubleClick ekspertai prognozuoja, kad per metus kompanijų išlaidos e-mail reklamai padidės 17 % procentų, kaip tuo tarpu bendros išlaidos kitoms on-line rūšims padidės tik 9 %. E-mail reklamos galimybes reklamdaviai vertina kaip efektyvią priemonę pasiekti standartiniams marketingo tikslams: infomacijos platinimas, klientų pritraukimas ir išlaikymas, pardavimų skatinimas.

Kaip reklamos priemonė online reklama užima trečią poziciją atsilikdama nuo reklamos spaudoje ir tiesioginės pašto reklamos. Reklamdaviai pripažįsta interneto svarbą gaunant kompanijos pajamas: taip apie 12 % kompanijos pajamų gaunama nuo pardavimų per internetą. Pardavimas per internetą tampa pakankamai paplitusia veiklos rūšimi – daugiau kaip 55 % apklaustųjų kompanijų on-line parduoda prekes ir paslaugas

Pagal CNews
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...