Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Lietuvos rinkodaros vadybininkai supranta interneto svarbą, bet juo nepasitiki patalpinta: 2002.07.12
ENIRO Lietuva užsakymu “SIC Rinkos Tyrimai” atlikto tyrimo duomenimis, net 59 % rinkodaros specialistų naudojasi internetu. Tyrimo metu buvo apklausiami įmonių vadovai ir vadybininkai, atsakingi už reklamos talpinimą informaciniuose leidiniuose.

Taip pat pažymėta, kad interneto, kaip informacijos šaltinio, svarba padidėjo labiausiai. Net 47% apklaustųjų minėjo, kad intensyviai naudojasi internetu ieškodami informacijos. Pernai šis skaičius siekė 39 %. Internetą lenkia naudojimasis telefonų tarnybomis ( 55 % ), spauda ( 54 %) ir katalogais ( 50 %).

Dažniausiai internete ieškoma informacijos apie įmonių teikiamas paslaugas ir produkciją (27,6 % ), taip pat informacijos apie pačią įmonę (25,3 %). Internetas tapo pačia populiariausia informacijos priemone ieškant informacijos apie partnerius užsienyje ( 56 % apklaustųjų). Šiam tikslui parodas ir tarptautinius katalogus naudoja, atitinkamai, 51% ir 54 % apklaustųjų. Net 32,4 %, ieškodami informacijos apie užsienio partnerius, pirmiausia pasinaudoja internetu, tarptautiniais katalogais - 16,8 %, parodomis - 18,1 % specialistų.

Internetas turi didžiausią potencialą augimui. 35 % apklaustų specialistų nesinaudoja internetu informacijos paieškai. Taip pat internetas nėra prioritetinė priemonė, kur įmonės talpintų savo reklamą. Tik 22,4 % įmonių talpina savo reklamą internete. Tuo tarpu į katalogus reklamą talpina 69 % įmonių, į informacijos telefonu tarnybas - 43 % įmonių.

Nedidelis įmonių aktyvumas internete rodo nepasitikėjimą pačiu internetu. Taip pat galima įtarti, kad didelė dalis Lietuvos rinkodaros specialistų žiniasklaidos priemonę vis dar renkasi intuityviai. Specialistai pirmiausia pamini katalogus, kaip geriausią informacijos priemonę apie įmonę. Tačiau tuoj pat, nagrinėjant detaliai, internetas pripažįstamas kaip pati geriausia priemonė informacijai apie įmonę paskleisti. Taip didžioji dalis pripažįsta, kad internete pateikiama informacija išsamiausia (39 % ), apie katalogus taip mano 21 %, pateikta informacija yra tiksliausia ( 34% internetas, 19,5 % katalogai), patogiausias informacijos pateikimo būdas ( 35,7 % internetas ir 17,3% katalogai), greičiausias būdas susirasti verslo informaciją ( 35,4 % internetas ir 26,5% katalogai).

Pagal SIC Rinkos tyrimai duomenis
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...