Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Statybinės informacijos vis dažniau ieškoma internete patalpinta: 2002.05.02
UAB ”INTERAKTYVIOSIOS KOMUNIKACIJOS SPRENDIMAI” atlikto tyrimo duomenimis, net 56 % statybinės rinkos dalyvių, rinkdami informaciją, reikalingą statyboms ir remontui, naudojasi internetu.
RESTA parodos metu buvo apklausti 194 parodos lankytojai ir dalyviai. Apklausoje dalyvavo tik statybinės rinkos dalyviai.
Nutarėme tiksliai išsiaiškinti, kokiuose leidiniuose ir žiniasklaidos priemonėse ieškoma statybinės srities informacijos, – sako Hermis Preikštas, kompanijos komercijos direktorius. Šiandieninių tyrimų rezultatuose, dėl itin mažos tokių respondentų imties, atsiranda milžiniškos paklaidos. Dėl šios priežasties, daugumai statybinės rinkos dalyvių reklamos kampanijos suplanuojamos aklai, vadovaujantis intuicija. Pasinaudojome viena iš retų galimybių - statybos parodoje susikoncentravo mus dominantys žmonės.
Apklausėme 76 statybų srities specialistus ir 118 vartotojus.
Pagal informacinių šaltinių svarbą, internetas apklausoje atsidūrė trečioje vietoje, tik 1 % nusileidęs katalogams. Paroda, kaip žiniasklaidos priemonė, nebuvo įtraukta į statistiką, tačiau RESTA parodos lankytojų kiekis parodo, kad parodos išlieka viena svarbiausių statybinės informacijos skleidimo priemonių.
Daugiausia respondentų informacijos ieško laikraščiuose - 66 % visų atsakiusiųjų , atitinkamai 64 % specialistų ir 67 % vartotojų. Katalogus naudoja 57 % respondentų, atitinkamai 75 % specialistų ir 46 % vartotojų. Internetu naudojasi 56% respondentų, atitinkamai 72 % specialistų ir 46% vartotojų. Žurnaluose statybinės informacijos ieško 42 % respondentų, atitinkamai 46 % specialistų ir 41 % vartotojų. Populariausias žurnalas tarp specialistų - statybinės informacijos leidinys “Statyba ir architektūra”.
Statybinės informacijos leidinys www.viskas.lt (www.asa.lt) užima ketvirtą poziciją tarp statybinės informacijos leidinių, juo naudojasi 29 % respondentų, atitinkamai 41 % specialistų ir 21 % vartotojų.
Mūsų nuomone, interneto vystymąsi stabdo pasiūlos internete skurdumas. Ši apklausa tai puikiai iliustruoja. Sudarius sąlygas lengvai prieiti prie vertingos informacijos, www.viskas.lt per metus pasivijo ar net aplenkė daugelį tradicinių leidinių. Šiandien esanti gera pasiūla šioje srityje, įtakojo ir tokį aukštą statybinės rinkos dalyvių internetizacijos lygį.
Tyrimas taip pat parodė, kad vienu leidiniu neįmanoma pasiekti visos trokštamos auditorijos. Tyrimo analizės duomenys padės optimaliai parinkti žiniasklaidos ir leidinių paketą sėkmingai reklamos kampanijai.
Detali tyrimo informacija nemokamai bus teikiama INTERAKTYVIOSIOS KOMUNIKACIJOS SPRENDIMAI klientams, žiniasklaidos atstovams, žiniasklaidos planavimo agentūroms ir tyrimų audito kompanijoms.
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...