Internetas, kaip reklamos skelbimo vieta, šiemet aplenks centrinius Didžiosios Britanijos laikraščius, nes pasaulinis tinklas tapo realiu trečiuoju kanalu, po televizijos ir radijo, skleidžiančiu informaciją visuomenei. Reklamos davėjų laikraščiuose skelbiamų rinkodaros akcijų kasmet vis mažėja, remdamasis analitinės bendrovės GroupM duomenimis rašo Silicon.
Didžiausią pelną iš reklamos gaus televiziją 28,6 proc. (3,48 mlrd. svarų sterlingų), antroje vietoje liks regioninė spauda 19,6 proc. (92,38 mlrd. svarų sterlingų), trečias bus internetas 13,3 proc. (1,615 mlrd. svarų sterlingų) bendrųjų reklamos išlaidų šalyje. Ir tik ketvirtoje vietoje liks centriniai laikraščiai su 13,2 proc.
Įdomu tai, kad televizija irgi pradeda prarasti savo reklamos dalį. Per pastaruosius metus bendra užsakymų apimtis sumažėjo 100 mln. svarų sterlingų. Analitikai mano, kad priežastis yra tolesnis IPTV vystymasis.
|