Penktoje tarptautinėje MSN STRATEGIC ACOUNT SUMMIT konferencijoje buvo pristatyti tyrimai rodantys, kad interneto reklama gali smarkiai įtakoti prekinio ženklo žinomumą ir off-line pardavimus. Rezultatus galima pasiekti su ženkliai mažesnėmis sanaudomis nei tradicinėmis marketinginėmis priemonėmis.
Tyrimas vyko nuo 2003 lapkričio iki 2004 sausio. Tirti fasuotų produktų prekiniai ženklai.
Tyrimai nustatė, kad interneto reklama padidina pardavimų augimą 7-12,5 procento. Taip pat lyginant su kitomis marketinginėmis priemonėmis tikslą su interneto reklama galima pasiekti 30 procentų pigiau.
Tyrimą užsakė Nestle, Kraft Foods, P&G, kiekvienas iš kurių įvertinimui pateikė keletą prekinių ženklų ir kampanijų. Tyrime naudotasi Marketing Evoliution, Advertising research Foundation, Internet Advertising Bureau sukurtomis metodikomis.
Papildomi tyrimo rezultatai rodo, kad interneto reklama padidino prekinio ženklo atpažįstamumą 5-7 punktais ir pirkimo poreikį 3-7 punktais
Vebplaneta
|