Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Interneto reklamoje - naujas pardavimų rekordas patalpinta: 2004.03.31

Interneto reklamos pardavimai 2003 metų 4-ame ketvirtyje pasiekė istorinį rekordą. Jie išaugo iki 2,2 milijardų JAV dolerių, o tai byloja apie didelį reklamdavių pasitikėjimą internetu.

Tarptautinis interaktyvios reklamos biuras (Interactive Advertising Bureau) pateikė keletą skaičių iš detalios ataskaitos "Internet Ad Revenue Report" (Interneto reklamos pajamų ataskaita), kuris visas bus paviešintas 2004 metų balandžio mėnesį. Nepriklausoma kompanija PricewaterhouseCoopers biuro užsakymu surinko tikslius duomenis apie 15 stambiausių interneto reklamos pardavėjų apyvartas ir pagal tai įvertino bendrą situaciją šios rinkos situaciją.

2003 metais interneto reklamos pardavimų apimtys siekė 7,2 milijardus JAV dolerių, t.y. 20 proc. daugiau nei prieš metus. Kalbant apie 4-ą tų pačių metų ketvirtį, rodikliai išaugo net 38 proc. lyginant su analogišku 2002 metų laikotarpiu, t.y. paskutinį ketvirtį buvo pasiektas absoliutus interneto reklamos rekordas - reklamos parduota už 2,2 milijardo. Ankstesni pasiekimai siekė 2,12 milijardo 2000 metų 4-ame ketvirtyje, t.y. prieš tris metus - dotcom'ų bumo periodu.

Interneto reklamos rinkos tyrimai atliekami nuolat, o ataskaitos pateikiamos vieną kartą per ketvirtį. Paskutinėje PricewaterhouseCoopers ataskaitoje teigiama, kad ketvirtas 2003 metų ketvirtis tapo jau penktuoju iš eilės, kai interneto reklamos pardavimų apimtys be pertraukos auga.

Nemažą dalį reklamos apyvartos sudaro pajamos iš komercinės informacijos paieškos, kuri leidžia tokiems gigantams kaip Yahoo! ir MSN žymiai pagerinti savo finansinę padėtį. Atskirai tektų kalbėti apie Google, kadangi ši firma išgyvena apskritai geriausius laikus savo istorijoje. Google ir Overture Services (Yahoo! padalinys) - parduodamos reklamos tarp paieškos rezultatų (reklaminiai blokeliai, atsirandantys kartu su užklausos rezultatais) lyderiai. Kitos reklamos paieškos sistemose formos, tokios kaip raktinių žodžių pardavimas ir tiksliniai rezultatai taip pat turi paklausą tarp reklamdavių.

Balandžio mėnesį IAB atstovai žada paviešinti pilną tyrimo "Internet Ad Revenue Report" versiją, kurioje bus pateikti tikslūs duomenys, o taip pat paaiškinta, kaip paieška internete tapo greičiausiai augančiu interneto reklamos sektoriumi.

Parengta pagal: webrating.ru
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...