Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Video reklama - šuolis iš televizijos į interneto ekranus patalpinta: 2004.03.16

Technologijos autorius - kompanija Unicast. Technologijos principas toks, kad kol skaitysite internetinio puslapio tekstą, jūsų kompiuteryje nepastebimai krausis kokybiškas video klipas, kuris įsijungs, kai tik ruošitės atidaryti kitą puslapį. Šiuo metu naujosios reklamos formatas jau pradėtas plačiai testuoti. Šešiasdešimt stambių portalų, tarp jų MSN ir Lycos, pradėjo transliuoti tokių kompanijų kaip Pepsi, AT&T, Honda, McDonald's, Warner Brothers ir kitų kompanijų video klipus. Ši kampanija truks šešias savaites, kurių metu reklaminiai klipai bus parodyti daugiau nei 1 milijoną kartų. Formatui jau prigijo neįmantrus pavadinimas - "Video reklama" (Video Commercial).

Logiška, kad Unicast atstovai mėgina pristatyti savo išradimą kaip revoliuciją interneto marketinge. Ir iš tikro mažai buvo abejojančių, ar 30 sekundžių puikios kokybės reklaminiai klipai patiks reklamos užsakovams. Naujas reklamos būdas žada tapti rimtu konkurentu tradicinei reklamai: baneriams, kontekstinei, elektroninio pašto reklamai ir pan. Tačiau, pirmiausia video reklama palies "pop-up" (iššokančią) ir "flash" animacinę reklamą.

Ne paslaptis, jog abu šie reklamos būdai šiuo metu išgyvena ne pačiu geriausius laikus. Be to, ateityje video reklama gali tapti konkurentu ir televizijos reklamai (žinoma, jei jos nesusilies į kažką vieną).

Ir visgi naujosios technologijos likimas neatrodo labai šviesus. Priežastis akivaizdi - sprendžiant iš visko video reklama gali tapti dar įkyresnė nei iššokantys langai. Šie savo laiku taip pat pelnė didelį populiarumą, tačiau šiandien gi nebeturi paklausos ir yra ties išnykimo riba. Tiesa, Unicast ypatingai pabrėžia, kad iššokančių langų blokavimo sistemos nestabdo video klipo pasikrovimo. Tačiau, žinoma, tai tik laiko klausimas.

Jei dar atsižvelgtume į tai, jog vartotojų ažiotažas dėl video reklamos išradimo taip pat nebus amžinas (ir Unicast negali to nesuprasti), būtų logiška daryti prielaidą, kad kompanija planuoja tik trumpalaikį video reklamos bumą. Visgi, padėti tašką ties tuo nebūtų visiškai tikslu - greičiausiai mūsų laukia dar ir prieštaravimai tarp interneto reklamos gamintojų, ir šią reklamą blokuojančios programinės įrangos kūrėjų.

Šaltinis: webrating.ru
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...