Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Tinklalapis "Ebay" tapo svarbiausia Vokietijoje prekyviete naudotais automobiliais patalpinta: 2004.02.04

"Žmonės prekybos salėje pernelyg blaškėsi", - sakė vieno Frankfurto investicinio banko darbuotojas, aiškinęs priežastis, dėl kurių jo vadovas nusprendė personalo kompiuteriuose blokuoti prieigą prie interneto aukcionų tinklalapio "Ebay".

"Taigi dabar daugiau laiko praleidžiu (tinklalapyje) "Mobile.de", - šypsodamasis kalbėjo vienas iš 22 mln. asmenų, besilankančių šioje populiariausioje Vokietijos prekyvietėje naudotais automobiliais, rašo dienraštis "Frankfurter Allgemeine Zeitung".

Praėjusią savaitę du minėti tinklalapiai sujungė jėgas, kai "Ebay" mažesnį konkurentą perėmė už 121 mln. eurų ir užtikrino jo pirmavimą pelningoje rinkoje.

"Mobile.de" duomenimis, jo pagalba per metus parduodami apie 2,3 mln. naudotų automobilių už 18 mln. eurų. 1996 metais sukurtas tinklalapis pelningai veikia nuo 2001-ųjų. Pernai "Mobile.de" ikimokestinis pelnas padidėjo 50 proc. - iki maždaug 4 mln. eurų, o apyvarta sudarė apie 24 mln. eurų.

Vokietijos interneto skelbimų, siūlančių automobilius, rinkoje dominuoja "Mobile.de" ir "Autoscout24", priklausantis koncernui "Scout24", kurį sausį perėmė "Deutsche Telekom" antrinė įmonė "T-Online". Abu tinklalapiai siūlo apie 800 tūkst. transporto priemonių - kur kas daugiau nei klasifikuoti laikraščių skelbimai. Rinkos stebėtojai mano, kad šiuo metu internete parduodama pusė Vokietijos naudotų automobilių.

"Ebay" vadovė Megė Whitman (Megė Vitman) teigė, jog prekyba automobiliais yra sparčiausiai auganti įmonės veiklos sritis. Trečiąjį 2003 metų ketvirtį "Ebay" Vokietijoje pardavė transporto priemonių ir jų atsarginių dalių už 276 mln. JAV dolerių, arba dukart daugiau nei per tą patį 2002-ųjų laikotarpį. Tačiau atrodo, jog populiarus aukcionų modelis ne itin tinka prekybai automobiliais, nes "Ebay" siekia išlaikyti spartų augimą įsigydama "Mobile.de".

Elektroninė prekyba palietė ir tradicinius mažmenininkus, nes interneto pagalba vokiečiai gali lengviau rasti laiko populiariausiai savo laisvalaikio rūšiai - gerų sandorių paieškai.

Tuo metu, kai tradicinius mažmenininkus slegia arši konkurencija ir vartotojų vangumas, interneto bendrovės fiksuoja rekordinius pardavimus. Pernai elektroninės prekybos apyvarta Vokietijoje siekė 17 mlrd. eurų. Vien universalinių parduotuvių tinklas "Karstadt-Quelle" internete pardavė prekių už 1,6 mlrd. eurų (16 proc. daugiau nei 2002 metais). Dabar prekyba internete užtikrina 10 proc. "Karstadt-Quelle" pardavimų.

Rinkos tyrimų bendrovių "Infratest" ir GfK pernai atlikta apklausa parodė, kad internete reguliariai apsiperka kas trečias vokietis. Tuo tarpu remiantis "Forrester Research" tyrimu, vokiečiai sudaro 58 proc. Europos interneto aukcionuose dalyvaujančių pirkėjų. Šiuose aukcionuose reguliariai dalyvauja 18 proc. interneto prieigą turinčių Vokietijos gyventojų, palyginti su 9 proc. Europos vidurkiu.

ELTA
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...