Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Elektroninis paštas išlieka populiarus reklamos užsakovu tarpe patalpinta: 2003.10.23

Kompanijoms, kurios reklamuoja savo prekes ir paslaugas elektroniniu paštu, tampa vis sunkiau jas parduoti klientams, kurie aiškiai nesidžiaugia pašto dėžutes užkemšančiais masiniais laiškais-"šiukšlėmis" (spamu). Nors daugumai mažmenininkų ir pavyko sėkmingai užmegzti kontaktus su pirkėjais, kurie jau skiria juos nuo eilinių pašto dėžučių "šiukšlintojų", neseniai paskelbti duomenys rodo, kad 2003 metų antrame ketvirtyje pelnas nuo vieno reklaminio skelbimo, siunčiamo elektroniniu paštu, sumažėjo.

JAV prekybos kompanijos, vartotojų grupės ir asociacijos kviečia valdžią aktyviau kovoti su pašto "šiukšlintojais", siekiančiais apgaule išvilioti pinigus iš vartotojų ar prisivilioti juos į savo pornografines svetaines. Mažmeniniams prekybininkams elektroninio pašto "šiukšlės" kenkia taip pat kaip ir eiliniam žmogui - jos labai mažina tikimybę, kad vartotojas ieškos jį galbūt sudominsiančios reklamos toje šūsnyje "šiukšlių", kasdien užplūstančių pašto dėžutes. Pasak vartotojų grupės Junkbusters Corp prezidento Jeisono Ketleto (Jason Catlett), tokie laiškai labai kenkia teisėtiems prekybininkams. "Kompanijoms, reklamuojančioms savo prekes elektroniniu paštu, tapo labai sunku išsikirti iš tos gausios šiukšlių krūvos, kasdien užgriūvančios ne vieną amerikietį."

Internete prekiaujančios kompanijos DoubleClick Inc. ataskaitoje nurodyta, kad vidutinis pelnas nuo vieno elektroninio reklaminio laiško 2003 metų antrame ketvirtyje sumažėjo iki 28 centų lyginant su 29 centais tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais. Kita vertus, toje pačioje ataskaitoje teigiama, kad dabar klientai dažniau nei anksčiau atidaro ir skaito laiškus nuo firmų, kurias jie mano esant teisėtomis. Šis santykis anksčiau atrodė taip - 39.8 proc. antrame 2003 metų kvartale lyginant su 37.6 proc. tuo pačiu laikotarpiu 2002 metais.

DoubleClick duomeninis, vidutinė užsakymo, gauto per elektroniniu paštu siųstą reklamą, antrame ketvirtyje nukrito nuo 102 USD prieš metus iki 98 USD šiais metais. Bendrai, nuo 1000 išsiustų pranešimų 2,65 tampa realiais pirkimais. DoubleClick strateginių paslaugų skyriaus viceprezidentas Erikas Kerbi (Eric Kerby) teigia, kad dėl nežymaus pelno sumažėjimo reklamuotojai nesiruošia atsisakyti reklamos elektroniniu paštu. Kaip bebūtų, lyginant su kitais šis reklamos būdas yra efektyvus.

Šaltinis: www.cnews.ru
Parengta pagal Reuters
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...