Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Jungtinėse valstijose laukiamas interneto pardavimų bumas. patalpinta: 2003.08.14

Pagal paskutinius Forrester Research atliktus tyrimus 2003 metai turėtų būti gana sėkmingi JAV interneto pardavimų pramonei, o pačio didžiausio pakilimo laukiama turizmo paslaugų sektoriuje. Kaip prognozuoja tyrimų kompanija, bendra interneto pardavimų suma kelionių srityje, įskaičiuojant ir lėktuvo bilietus, viešbučius bei mašinų nuomą, metų eigoje sieks iki 27 milijardų JAV dolerių.

Tyrėjai tvirtina, kad nepaisant įžymiųjų sproginėjančių "muilo burbulų", interneto komercija pastaruoju metu demonstruoja stabilų augimą. Pagal kompanijos prognozes, iki 2008 metų pardavimai internetu JAV sieks net iki 230 milijardų JAV dolerių, o tai beveik atitinka pasaulinės mažmeninės prekybos WallMart tipo kompanijos šiandieninius pardavimus. Todėl iki to laiko apie 10 proc. visos mažmeninės prekybos Amerikoje apims interneto pardavimai.

Keturiose prekių kategorijose - kompiuteriai ir programinė įranga, bilietai, knygos ir keliones - pardavimai jau sudaro apie 10 proc. visos mažmeninės prekybos. Tuo tarpu kai kitose kategorijose, tokiose kaip žaislai, video žaidimai ir vartotojiška elektronika, internetu vykdomai pardavimai jau artėja prie 10 proc. ribos. Taipogi, net ir tokia kategorija kaip apranga jau sudaro 4 proc. nepaisant bendro skepticizmo.

Valstybiniame pirkimo sektoriuje internetui tenkanti dalis pakilo iki 1,5 proc. lyginant su praėjusiais metais, kai vyriausybės atliekami pirkimai internete sudarė vos 1,3 proc. Tokį žemą procentą galima paaiškinti tuo, kad JAV ūkio ministerija neįtraukia valstybės pareigūnų internetu atliekamų bilietų pirkimo ir viešbučių rezervavimo.

Šaltinis: Forrester Research
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...