Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Interneto reklama - skonio reikalas patalpinta: 2003.08.13

Pasirodo, jog pagrindinis interneto reklamos sėkmės faktorius yra tiesiog asmens teikiama pirmenybė renkantis interneto turinį. Vartotojai kur kas mieliau spaudžia reklaminius skydelius, išdėstytus svetainėse, kurioms jie teikia asmeninį prioritetą. Tas pats liečia ir prekių reklamą - dauguma labiau linkę pirkti tas prekes, apie kurias sužinojo savo mėgstamose svetainėse.

Sekdami šią tendenciją, IntelliQuest kartu su comScore Networks, Millward Brown ir Online Publishers Association (Interneto Leidėjų Asociacija) išskyrė tuos kriterijus, pagal kuriuos vartotojai "nustato" mėgstamas svetaines. Viso jų trys: teigiamas draugų ir pažįstamų požiūris į svetainę, įdomi vartotojui ir informacijos pateikimo būdas.

Iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad IntelliQuest nepažėrė nieko nauja. Kita vertus, jie priverčia visiškai kitu kampu pažvelgti į šiandieninę interneto reklamos sistemą. Pagrindinis skirtumas tarp Interneto ir tradicinės medijos yra didelė auditorijos laisvė ir interaktyvių elementų gausa. Visa tai žymiai sumažina tradiciškai pasiekiamo reklamos poveikio efektyvumą - vartotojai paprasčiausiai ignoruoja jiems neįdomios informacijos srautus. Todėl vartotojo lojalumas reklamą supančiam informaciniam turiniui vietoj antrinio tampa svarbiausiu faktorium.

Lieka tik vienas "bet": simpatija - per daug bendra sąvoka ir kelia labai nedidelį konkurencijos pavojų, jei atsižvelgti į žmogiškuosius interneto resursus, kuriuos reklamuotojai įtraukia į savo medija-planavimą.

Taigi, vartotojų prioritetai gali būti laikomi vienu iš svarbesnių faktorių planuojant reklamines kampanijas, tačiau tapti interneto reklamos lėmėjais vargu ar jiems pavyks.

www.pronline.ru
www.webrating.ru
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...