Remiantis kompanijos CMR/TNS, užsiimančios reklamos monitoringu ir teikiančios strateginę marketingo informaciją, paskutinėmis prognozėmis, 2003 metais JAV šalyje su geriausiai išvystyta reklamos rinka aktyviausiai augs interneto reklamos segmentas (7,4%) bei reklamos kabelinėje televizijoje segmentas (4,8%).
Kalbant apie Rusijos rinką, CNews.ru apklausos duomenimis, 2003 metais interneto reklamos rinkos augimas Rusijoje sudarys maždaug 55%.
Ekonominė recesija, prasidėjusi JAV 2000 metų pabaigoje ir pagilėjusi po 2001 metų rugsėjo 11 dienos, turėjo daugiausiai neigiamos įtakos pasaulinės reklamos rinkos vystymuisi. Tačiau, pagal paskutines CMR/TNS prognozes, 2003 metais pasaulyje prekių gamintojų ir paslaugų tiekėjų išlaidos reklamai išaugs 3,3 % ir pasieks 117,5 mlrd. $ Laipsniškas reklamos apimčių didėjimas, kuris buvo 2002 metų pabaigoje, parodė, jog reklamos rinka palaipsniui atgimsta.
Remiantis CMR/TNS kiekvienam 2003 metų ketvirčiui prognozuojamų duomenų analize, galima padaryti išvadą, kad didžiausias reklamos rinkos augimas (4,5%), lyginant su analogiškais praėjusių metų rodikliais, bus pirmojoje metų pusėje. Reklamos išlaidų augimo tempų sumažėjimas laukiamas 2003 metų 3 ir 4 ketvirtyje (atitinkamai 2,7% ir 1,6%), lyginant su aukštesniais praėjusių metų pabaigos rodikliais.
Šaltinis: pagal РАРА medžiagą ir CNews.ru. informacija.
|