Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Švedų interneto bankų darbe klientai labiausiai vertina vartotojo terpės paprastumą. patalpinta: 2002.04.11
Cyber Com Consulting Group atlikto tyrimo duomenimis, Švedijos interneto bankų klientai pirmiausia linkę vertinti vartojo terpės paprastumą ir funkcionalumą. Aptarnavimo kainos ir sąskaitų bei tranzakcijų saugumo klausimai jaudina juos gerokai mažiau.Tuo tarpu Iš apklaustų 19200-tų aštuonių didžiausių Švedijos bankų klientų, vartotojo terpės paprastumą ir funkcionalumą pirmoje savo prioritetų skalės vietoje nurodė, atitinkamai, 27 % ir 23 % respondentų. Patikimumą paminėjo 16 %, aptarnavimo greitį - 13 %, banko paslaugų kainą - 5%.

Remiantis tais pačias tyrimais, 71 % klientų atlieka operacijas iš namų, 28 % turi priėjimą prie savo sąskaitų darbe, 1 % naudojasi kompiuteriais, esančiais viešose vietose.

Šaltinis: Cnews
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...