|
Geros pozicijos paieškos sistemose efektyvu, apsikeitimas nuorodomis ne. |
patalpinta: 2003.03.26 |
Stabilaus prekinio ženklo formavimas ir geros pozicijos paieškos sistemose du efektyviausi būdai pritraukti į savo resursą suinteresuotą auditoriją. Tuo įsitikinę analitikai iš kompanijos WebSideStory, valdančios skaitliuką hitbox, kuris aptarnauja resursus JAV ir Vakarų Europoje.
Jei tikėti 2002 metais surinktais duomenimis, į kitą resursą, kaip ir anksčiau, dažniausiai pereinama įvedus adresą naršyklėje. Šiuo navigacijos metodu naudojasi 65,48 % interneto naudotojų 15,27 % daugiau nei 2001 metais. Paieškos sistemų populiarumas taip pat išaugo nuo 7,18 % 2001 metais iki 13,46 % 2002 metais.
Tiesioginių perėjimų bei atėjimų iš paieškos sistemų padidėjimas siejamas su perėjimų iš nuorodų kituose resursuose sumažėjimu. 2002 metais iš nuorodų esančių trečiųjų šalių resursuose gauta 21,04 % perėjimų, tuo tarpu 2001 metais - 42,6 %.
Pagal webrating.ru |
spausdinti | persiųsti |
|