Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Elektroniniu paštu siunčiama reklama efektyviausia antradienį patalpinta: 2002.11.15
Pagal UAB “Interaktyviosios komunikacijos sprendimai” (IKS) atlikto tyrimo duomenis, aktyviausiai elektroninio pašto žinutės peržiūrimos antradienį. Antradienį siųsta žinute pasinaudojusių respondentų buvo net 18,5 %, o vangiausiai reaguoja penktadienį - tik 9,8 %.

Tyrimo metu įmonių bei rinkodaros vadovams, kurie aktyviai naudojasi internetu, buvo išsiųsta 1319 žinučių visomis darbo dienomis po lygiai. Vidutiniškai žinutę perskaitydavo 26 % ją gavusiųjų, o informacija pasinaudojo 14,8 %.

Pasak IKS specialistų, toks aktyvumas rodo, kad reklama elektroniniu paštu išlieka viena efektyviausių interneto reklamos priemonių. Jos efektyvumas keliasdešimt kartų didesnis nei reklaminių skydelių kampanijos.

Tiesa, atsitiktinio siuntimo rezultatyvumas gerokai mažesnis nei vadinamasis kontroliuojamas elektroninis paštas. Pastaruoju atveju laiškai siunčiami gavėjui, kuris yra pareiškęs norą gauti reklamą, pasiūlymus, naujienas.
Antai IKS dviejų sričių naujienas nuolat siunčia to pageidaujantiems asmenims ir šiuo atveju žinučių naudojimosi koeficientas vidutiniškai siekia 55 %.
Ilgainiui visi turės pereiti nuo atsitiktinio prie kontroliuojamo žinučių siuntimo dėl Reklamos įstatymo 13 straipsnio, kuris reikalauja, kad reklama e-mailu būtų siunčiama tik sutikimą davusiems gavėjams.

Be to, tyrimo metu siekta išsiaiškinti, kokios galimybės atlikti apklausas internetu. Į žinutėje pridėtą anketą atsakė 4,5 % visų ją gavusiųjų. Aktyviausiai anketos buvo pildomos pirmadienį ir antradienį – abi dienas jas užpildė po 4,9 % respondentų.

IKS specialistai rekomenduoja atkreipti dėmesį į niuansus, kurie gali sumažinti elektroniniu paštu atliekamos reklaminės kampanijos efektyvumą ar net pakenkti kompanijos įvaizdžiui. Geriausias reklaminės kampanijos sėkmės rodiklis - atsisakiusiųjų tolesnės informacijos siuntimo skaičius (aišku, jei sudaroma tokia galimybė).
Jei jis viršija pasinaudojusiųjų žinute skaičių, panašu, kad žalos bus daugiau nei naudos. Šio tyrimo metu daugiau žinučių nesiųsti pageidavo 1,1 % visų adresatų.
Be to, žinutes rekomenduojame siųsti reklaminės kampanijos metu, nes 75-80 % žmonių žinutę perskaito tą pačią dieną, kai ją gauna, o antrą dieną šis skaičius priartėja prie 98-99 %.

Taip elgiasi įmonių bei rinkodaros vadovai, tuo tarpu kitų grupių elgesys gali būti kitoks.
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...