Pagal neseniai atliktą kompanijos DoubleClik tyrimą, 78 % amerikiečių, pirkusių nors vieną prekę internete, tarp visų marketinginių pardavėjų veiksmų pasirenka kontruoliuojamą elektroninio pašto siuntimą. (permission-based e-mail). Specialistai iš DoubleClik mano, kad tokie siuntimai labiau patrauklūs amerikiečiams, nei kitokio pobūdžio kontaktai su interneto parduotuvėmis.
Didžiausią susidomėjimą tarp kontroliuojamo elektroninio pašto sukelia taip vadinami specialieji pasiūlymai: 77 % apklaustųjų pareiškė norą gauti juos iš elektroninių parduotuvių.
Interneto parduotuvių rinkodarinėje veikloje, kontroliuojamas elektroninio pašto siuntimas ateityje bus dar plačiau naudojamas. Manoma, kad elektroninio pašto siuntimas populiarės dėl pavojaus apsikrėsti juodlige gavus paprastą laišką. Kompanijos Jupiter ir Forester mano, kad 2003 metais Jungtinėse Valstijose bus išsiųsta 150 mlrd komercinių kontroliuojamo pašto žinučių, kompanijos eMarketer nuomone, tokių laiškų kiekis gali siekti 226,7 mlrd.
webrating |