Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Nestandartinio internetinio pasiūlymo pavyzdys patalpinta: 2007.02.07
Lietuvoje reklama suprantama kaip banerio patalpinimas. Taip jau yra, kad einant mažiausių pastangų keliu, ši banerinė kampanija atiduodama planuoti kokiam ADNET ir išsitransliavus užsidedamas pliusiukas - pasireklamavome ir internete.
Tačiau alternatyvų yra ir šios alternatyvos nepalyginamai efektyvesnės ir dažniausiai pigesnės.
Žemiau vieno tokio mano pasiūlymo pavyzdys

Pamąsčius, būtent receptai yra prie maisto parduotuvės ar konkretaus maisto produkto pririšanti grandis.

Pirmiausia žmogus, kuris ketina gaminti patiekalą, prisiriša prie ingredientų. Mažai nusimanantis kulinarijoje (tačiau pakankamai, kad pagamintų patiekalą pagal instrukciją - pvz. aš) bijos pirkti recepte nurodytą ingredientą ne iš ten, kur nurodyta.
Pvz. recepte nurodytas sūris GAUDA (kuris pvz. yra tik jūsų parduotuvėje), ir jis nepirks OLANDŲ sūrio, nes tai gali pakeisti recepte aprašyto patiekalo savybes. Jam taip pat paprasčiau visus ingredientus rasti vienoje parduotuvėje - neabejotina, kad ir dėl kitų produktų kitur jis nevažiuos.
Be to, pvz. patiekalą lydintis produktas - vynas, taip pat gali būti lengviau pasirenkamas jį rekomendavus.

Supratus recepto svarbą pardavimams ir sukūrus norimus receptus svarbu, kad apie juos sužinotų. Manau daugumas sutiks su tokiu teiginiu, kad recepto pirmiausia eisiu ieškoti į internetą. Greičiausiai jo ieškosiu prieš eidamas į parduotuvę.
Man, kaip įmonei svarbu, kad mane rastų ištisus metus. Manau nėra abejonių, kad turiu atsidurti internete.

Sukurti tokį tinklapį, kuris galėtų perspjauti dabar internete esančius receptų puslapius būtų per brangu ir manau netikslinga. Todėl manyčiau efektyviausias būdas būtų savo receptus patalpinti į jau veikiančias receptaines. Patalpinti į geriausias pozicijas.
Tai nėra sudėtinga - receptainės mielai priims jūsų receptą pas save ir gerokai pigiau nei banerį, kadangi pas juos įdedamas receptas duoda ir jam naudos. Receptas niekur nedings o greičiausiai nueis į archyvą kur "dirbs" metais.

Įsiliejus į tokia receptainę jūs vis tiek pagausite visus, kas domėsis receptais. Todėl tampa netikslinga reklamuotis resursuose, kuriuose nėra receptų ir ADNET bando jums pagauti atsitiktinį potencialų vartotoją. Nėra tikslo reklamuotis ir google, ar panašiose paieškos sistemose, nes receptainės yra pirmose paieškos pozicijose įvedus "receptai", "maisto gaminimas" , dažnai ir įvedus atskirus maisto produktus. Jei jūs esate geriausiose pozicijose "googlininkas" pirmiausia jus ir pamatys.
Štai pagrindinės receptainės "padengiančios" didžiąją dalį ieškančių receptų internete:
Anonsas.lt receptai
Edlontos receptai
Virejai.lt
Omnitel receptai
Delfi receptai (virtuves paslaptys)

Metinė kampanija, priklausomai nuo pozicijų ir sukurtų receptų kiekio kainuotų apie 30 000 - 50 000 lt. Manau tiek išleidžiama mėnesinei banerinei kampanijai, kurios rezultatai abejotini.
Aukščiau aprašytos kampanijos metu manau padengsime apie 70-80 procentų ieškančių internete receptų.
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...