Dauguma programinės įrangos gamintojų, sunkiu šiai šakai metu skaičiuodami bendras išlaidas reklamai, planuoja padidinti reklamos kiekį tinkle, sumažindami išlaidas skiriamas tradiciniams reklamos būdams, - tokie yra paskutinio kompanijos Smith & Suita and Marketwise Innovations tyrimo rezultatai.
Tyrimo metu buvo apklaustos 44 amerikos kompanijos. 55% iš jų pareiškė, kad 2002 ruošaisi sumažinti išlaidas reklamai, tuo pačiu 70 % atsakė, kad ruošiasi daugiau lėšų skirti reklamai tinkle.
Iš didžiausių programinės įrangos kompanijų, kurių pelnas siekia daugiau kaip 250 mln.dolerių per metus, 91 % atsakė, kad jie ruošiasi padidinti on-line reklamai skiriamus biudžetus.
Internetinis marketingas tampa realybe,- sako Paula Suita, Smith $ Suita vadovė. Vakar žmonės dar tik mokėsi dirbti su interaktyviai pateikta informacija... Dabar jie supranta, kad internetas tapo svarbiu marketingo instrumentu
br
webrating |