29 % Tinklo naudotojų netiki elektroninės prekybos resursų rekomendacijomis
29 % Tinklo naudotojų skeptiškai žiūri į patarimus dėl pirkinių, kuriuos pateikia elektroninės prekybos resursai. Nors net 26 % linkę pasitikėti tokių resursų teikiamoms rekomendacijoms. Labiau nei kiti, elektronine prekyba tiki interneto veteranai.
Palyginimui: smulkiuoju verslu pasitiki 59 % respondentų, televizijai ir laikraščiams 48 %, labdaros organizacijoms 46 % , finansų kompanijoms 45 %, Ir tik didžiosiomis korporacijomis tiki taip pat mažai kaip ir prekybos resursais viso 29 % apklaustųjų amerikiečių.
59 % dalyvavusiųjų tyrime pareiškė, kad web resursai turi atskirti naujienas nuo reklamos. Toks pat apklaustųjų kiekis nežinojo, kad paieškos sistemos iš dalyvių ima mokestį už geresnes pozicijas paieškos rezultatuose. 80 % respondentų pareiškė, kad paieškos sistemos turi viešai informuoti apie tokius sandėrius.
Pagal Customers Union ir AP
|