Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=89

Nielsen/NetRatings: darbo metu Tinklo naudotojai ieško dalykinės informacijos

Kompanijos Nielsen/NetRatings atlikto tyrimo duomenis, darbdaviams neverta riboti darbuotojų priėjimo prie Tinklo.
Kaip pavyko išsiaiškinti Nielsen/NetRatings analitikams, dauguma Didžiosios Britanijos Tinklo naudotojų darbo metu naudoja Tinklą ieškodami naudingos informacijos, o ne pramogoms ar bendravimui.

Labiausiai lankomais resursais tarp vartotojų, turinčių priėjimą prie Tinklo darbo metu, tapo portalai, kartografiniai servisai ir naujienų resursai. Labiausiai lankomas balandžio pabaigoje buvo oficialus Microsoft resursas. Antrą vietą užėmė BBC portalas. Į lankomiausių penketuką dar pateko MSN, Yahoo! ir Demon.

Taip pat pažymima, kad balandį Britanijos interneto auditorija nekito ir turėjo 34 mln. vartotojų.

Pagal Nielsen/Net Ratings medžiagą