Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/naujiena.php?iq=87

Mūsų portalai pirmieji savarankiškai pristatė galimybes media agentūroms

Lapkričio 26 dieną galima laikyti tam tikra takoskyra reklamos versle. Viskas.lt kuris apjungia asa.lt, autoreviu.lt, anonsas.lt, visasverslas ir agrozinios.lt padarė smagų vakarą reklamos pinigus skirstančioms media agentūroms. Tai pirmas vien interneto portalų verslą vystančios kompanijos vakarėlis rodantis rinkos subrendimą interneto reklamos šuoliui.

Restorane Natali kompanijos vadovas Sergejus Jeriomenko perskaitė paskatą tema " tikslinių grupių pagal poreikį pasiekima sir išlaikymas". Faktiškai buvo pristatyta patariamojo turinio svarba įtakojant pirkėją jo pasirinkimo metu. Pirmas blynas buvo kiek prisvilęs, tačiau suteikiantis daug minčių tolimesniam temos vystymui ir pristatymui.

Po seminaro prasidėjo linksmoji dalis: Vyno salos somelje pristatė prabangius Ispanijos vynus pravesdamas vertingą paskaitą ir degustaciją, Po jo kulinarijos degustacijų rengėjai Čiop Čiop virftuvės šefas iš Italijos Luka rodė kaip pagaminti Itališkus ravioli ir makaronus. Po tikrai įspūdingo pristatymo visi paragavome paruoštus ravioli.

Po paskaitų patiektas nuostabūs Natali restorano karštieji, kurių kaip ir priimta IKS vakarėliuose būna labai daug. Tiek Natali restorano šaltieji, tiek karštieji patiekalai visiems padarė didelį įspūdį.

Reikia tikėtis, kad šis vakarėlis tampa takoskyriniu tarp dominuojančios televizijos eros, pasenusių banerinių formatų naudojimo ir atėjimo į rinką turinio naudojimu, kontekstinių sprendimų paremtos reklamos rinkos augimu. Laikas būtų imti vytis išsivysčiusias reklamos rinkas kur turiniu paremti ir kontekstiniai sprendimai surenka 60 - 80 procentų interneto reklaminės rinkos biudžetų.