Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=87

40 % amerikiečių šalina reklaminius laiškus jų neskaitydami.

Kompanijos Quris atlikto tyrimo duomenimis, 52 % elektroninio pašto naudotojų nedelsiant šalina pranešimus, atėjusius iš nežinomo siuntėjo.
Tuo tarpu požiūris į tiesioginį e-pašto marketingą teigiamas: net 40 % apklaustųjų laiko jį pakankamai naudingu. Kiti 40 % dažniausiai pašalina visus reklaminius laiškus, jų neskaitydami.

74 % apklaustųjų įsitikinę, kad kompanijos neteisėtai platina jų pašto adresus, o 69 % skundžiasi, kad neįmanoma atsisakyti laiškų gavimo. 65 % elektroninio pašto naudotojų teigia, kad reklaminius laiškus gauna per dažnai.

Pagal Quris medžiagą

IKS komentaras Efektyviausias elektroninio pašto siuntimo būdas – tai taip vadinamas kontroliuojamas elektroninis paštas.
Aktyvūs WWW resursai turi savo prenumeratorių ratą, kuriems reguliariai siunčia atnaujinimus, naujienas, spec. pasiūlymus. Tokius elektroninius laiškus gavėjas dažniausiai atidaro, kadangi šią informaciją jis užsisakė pats.
Daugiau apie kontroliuojamą paštą rasite skyriuje ĮVADAS Į INTERNETĄ

Prenumeratorių ratą efektyviausiai kuria komunikacinės svetainės, apie kurias rasite skyriuje SEMINARAI.