Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=72

„Google“ vis dar testuoja reklamjuostėse (banner) dedamą reklamą

Pasaulinių pardavimų viceprezidentas Sherylas Sandbergas pareiškė, kad „Google“ kol kas dar testuos grafinių reklamjuosčių pardavimų sistemą. Į klausimą, ar bendrovės nenuvylė naujoji sistema, viceprezidentas atsakė, kad jie tik pradėjo su ja dirbti.

Beveik visą pelną iš reklamos „Google“ gauna parduodama tekstinius blokus, susijusius su paieškų paklausimais. Artimiausias konkurentas („Yahoo“) dominuoja reklamjuosčių rinkoje. „Google“ porą metų eksperimentuoja su grafinėmis reklamjuostėmis. Bendrovė deda jas deda ne savo tinklalapiuose, o prijungtuose puslapiuose, su kuriais sudarytos partnerystės sutartys. Gegužę „Google“ pranešė apie planus pristatyti vaizdo reklamą, kurią vartotojas galės išvysti paspaudęs reklamjuostę. Tolimoje perspektyvoje bendrovė mato galimybes dirbti su reklamos davėjais ir naudoti daugelį formatų.

Sandbergas atsakė į analitikų klausimus Pasauliniame interneto tiekėjų susitikime Piper Jaffry Lagūna Byče, Kalifornijoje.